GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 26 Disember 2012

Lelaki Ini Menderita kerana tidak boleh Menahan Kentut


(Foto: The Smoking Gun)
Kentut adalah lumrah bagi manusia, tetapi tidak dapat dinafikan bahawa ia berbau sangat menjengkelkan bahawa kadang-kadang terpaksa harus menahan. Kerana  tidak dapat menahan kentut seorang lelaki di Amerika Syarikat mendatangkan masalah di tempat kerja.

Seorang lelaki berusia 38-tahun  pekerja Marryland asal di Pentadbiran Keselamatan Sosial (SSA). Penyelia berulang kali diberi amaran bertulis kerana terdapat aduan bau kentut  oleh rakan sekerja lain.

Sebelum ini, lelaki tidak dinamakan memang dituntut untuk mempunyai tiada masalah kesihatan dan telah perubatan terbukti. Masalah kesihatan, dia juga membuat lelaki kentut tukang sering tidak mampu untuk bekerja sepenuh masa alias mesti sering ponteng.

Walau bagaimanapun, penyelia tidak menerima bukti perubatan sebagai justifikasi untuk kentut sembarangan. Beliau berkata, bukti perubatan tidak disebut bahawa masalah yang dihadapi oleh pekerja akan membuat dia tidak dapat menahan kentut.

"Tidak ada (bukti) yang anda hantar untuk menunjukkan bahawa anda akan mempunyai kesukaran menahan kentut. Saya pasti anda boleh mengawal keadaan ini," penyelia menulis dalam teguran Surat rasmi , seperti yang dipetik oleh The Smoking Gun, Selasa (25 / 12/2012).

Celaan menyampaikan nampaknya tidak menegur yang akan membawa kepada pemecatan. Penyelia juga memberikan beberapa cadangan untuk menangani dengan keadaan ini, contohnya melalui cadangan tergesa-gesa pergi ke tandas sebelum melepaskan gas ekzos dalam ruang kerja.

* Sumber detikHealth.com

2 Merujuk kepada perkara diatas :

redza 26 Disember 2012 pada 3:35 PTG  

seluar dalam antikentut kan ada..borong banyak2

zulkbo 26 Disember 2012 pada 8:16 PTG  

Salam..
ermm..koi kalau bau kentut tak pe lagi,
sebab datang dari kentut..yang tak tahan
kalau jenis mulut berbau "kentut" muntah
wehh..huhu..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP