GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 1 Januari 2013

Bayi Zombie untuk diJual


Bean Shanine bersama Boneka Zombie

Boneka-boneka bayi dan balita berwajah mengerikan, pucat, dan bertaring ini nampaknya tidak akan disukai oleh anak kecil. Namun jangan salah, boneka ini laris dijual dengan harga USD1.500 pengemar.

Bean Shanine menghabiskan masa lapan jam sehari untuk mewujudkan bayi-bayi berwajah pucat dan bertaring. Meski reaksi cukup mengerikan, Shanine tetap mendapat banyak pujian dari ramai orang. Boneka-boneka itu pun laris dijual kepada perempuan-perempuan yang tidak dikurniakan anak.

Perempuan berusia 32 tahun itu mereka boneka monster pertamanya pada 2010. Namun kegemarannya dalam mereka boneka mengerikan itu justeru menjadi perniagaan. Penjualan boneka-boneka itu sudah tersebar hingga ke pengemar Inggeris dan Shanine mendapat keuntungan yang cukup besar.

"Sebelum saya memberi boneka ini ke teman saya, saya menjualnya di eBay untuk menguji, apa yang terjadi dengan harga tinggi yang saya tetapkan ini," ujar Shanine, seperti dikutip Daily Mail, Selasa (1/1/2013).

"Saya tidak tahu mengapa saya membuat zombie dan vampire, kerana saya bukanlah pecinta budaya kegelapan. Mereka adalah watak yang unik, dan saya sudah membuat lebih dari 50 boneka dan selalu laris," tambahnya.

Boneka-boneka karya Shanine sangat realistik namun Shanine tidak menambah darah atau bekas luka yang menjijikkan di bonekanya. Dia hanya menambah taring dan mata yang bersinar.

Shanine mengaku, karyanya merupakan karya yang cukup mengerikan tetapi kadang-kadang boneka itu dianggapnya sebagai boneka yang lucu. Shanine menambah, pengeluaran satu boneka zombie itu tidaklah murah dan justeru memakan kos beratus-ratus dolar.

* Sumber okezone.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP