GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 30 April 2013

Mak Andam curi lembu


Seorang wanita yang mendakwa bekerja sebagai mak andam ditahan apabila didapati mencuri lembu di Tanjung Tualang, di sini, awal pagi semalam.
Dalam kejadian jam 3.10 pagi itu, suspek bersama tiga rakannya menggunakan ubat pelali membuatkan lembu yang dicuri pengsan sebelum dipunggah ke dalam van.
Kegiatan suspek terbongkar selepas sepasukan anggota dan pegawai polis diketuai Ketua Balai Polis Tanjung Tualang, Sarjan Sharudain Said, menahan suspek bersama tiga lelaki ketika mereka melakukan rondaan cegah jenayah.
Ketua Polis Daerah Batu Gajah Asisten Komisioner Shaharon Anuar Abdul Latif berkata, kelibat mencurigakan empat suspek yang berada di kawasan perkampungan berhampiran lombong menyebabkan anggota polis mengejar sebelum menahan suspek yang menaiki van.
Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP