GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 29 April 2013

#PRU13 : PAS Kedah yakin Menang Majoriti Besar


ALOR SETAR: PAS Kedah yakin Pakatan Rakyat di negeri itu boleh mencapai kemenangan majoriti dua per tiga melebihi pencapaian mereka pada Piliha Raya Umum (PRU) 2008. Pengarah Pilihan Raya PAS Kedah, Datuk Muhamad Yusof Husin berkata, beliau optimis gabungan parti itu bersama DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) bakal memberikan kemenangan besar bagi mengekalkan penguasaan mereka di negeri berkenaan.
"Saya amat yakin bahawa kita bukan sahaja boleh mempertahankan Kedah, malah kita juga boleh mendapat kemenangan majoriti dua per tiga.
"Berdasarkan sokongan rakyat pada masa ini, kita yakin akan menang dengan mendapat lebih kerusi," katanya di sini, Isnin.
Mengulas mengenai konflik dalaman membabitkan isu pembahagian kerusi, Muhamad Yusof berkata masalah itu telah pun diselesaikan lebih awal.
Malah katanya ketiga-tiga jentera parti sedang bekerja keras bagi meyakinkan rakyat terhadap Pakatan Rakyat.
"Walaupun pada mulanya ada sedikit masalah, tapi kita berjaya selesaikan. "DAP juga memberikan kerjasama yang baik dan akur walaupun hanya bertanding di dua kerusi DUN (Dewan Undangan Negeri)," katanya.
* Sumber mStar Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP