GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 24 April 2013

Pemilik Hotel terperangkap dalam Lif Selama 4 Hari


Terjebak dalam Lif (Foto: Orange)

VIENNA - Seorang pemilik Hotel di Austria terjebak di dalam lift hotel miliknya yang masih kosong selama empat hari tanpa makanan.

Thomas Fleetwood, sedang melakukan pemeriksaan terakhir di Hotel Eden di Austria sebelum hotel itu dirasmikan. Saat itu Fleetwood sedang turun lif dari tingkat lima ke lantai dasar. Namun, lif yang digunakannya mengalami kerosakan sehingga dia terperangkap di sana.

Lelaki berusia 58 tahun ini juga telah meninggalkan telefon bimbitnya di pejabatnya dan dia terkurung sendirian di dalam lift tanpa alat komunikasi apapun.

"Sebelum lif tidak pernah rosak, saya berusaha bernafas dengan memutuskan panel kaca kecil di depan pintu lift dan saya juga cuba memanjat kea tap lif namun, hal itu tidak berjaya," kata Fleetwood, seperti dikutip dari Orange, Selasa (23/4/2013 ).

Pada akhirnya, seorang teman yang melihat tumpukan kertas di luar hotel menggunakan kunci cadangan untuk masuk ke dalam hotel dan mencari Fleetwood terjebak di dalam lif.

Fleetwood mengatakan bahawa dirinya beruntung boleh bertahan hingga empat hari di dalam lif.

"Itu adalah perkara yang bodoh untuk masuk ke dalam lif di sebuah hotel yang kosong tanpa telefon bimbit, tapi saya bangga pada diriku sendiri bahawa saya tidak panik dan menggunakan latihan tentera saya untuk melaluinya," ungkap Fleetwood

* Sumber okezone.com

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP