GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 15 Ogos 2013

Cerita sebenar Wanita yang dibelaSah Suami dalam Lif

RAKAMAN CCTV mangsa di belasah suami.
Bukit Mertajam: “Saya sudah tawar hati sebab itu tidak menangis ketika dipukul,” kata wanita yang menjadi mangsa belasahan suaminya ketika mereka berada dalam lif sebuah hospital swasta, di sini, yang rakaman kejadian itu tersebar di Facebook dan YouTube.
Wanita yang enggan dikenali berusia 36 tahun itu juga bercadang mengambil tindakan undang-undang terhadap suaminya kerana bertindak keterlaluan dengan memukul serta menendangnya.
Menceritakan kejadian pada Isnin lalu, wanita itu berkata, dia serta dua anaknya berusia empat dan lima tahun mahu pulang selepas melawat anak sulung berusia sembilan tahun yang dirawat di hospital terbabit kerana demam panas.

“Kebetulan saya bertemu suami yang turut melawat anak sulung, tetapi kami tidak bertegur sapa. Ketika hendak pulang, suami mengikut kami masuk ke dalam lif sambil meminta saya memujuk anak supaya mengikutnya.
“Bagaimanapun, anak perempuan kata dia nak ikut saya dan tidak mahu mengikut ‘daddy’ menyebabkan suami berang lalu memukulnya,” katanya ketika ditemui semalam.
Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP