GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 18 Disember 2013

Tiada bukti kukuh Puteri Diana dibunuh

Diana bersama teman lelakinya, Dodi al-Fayed 

LONDON - Pihak berkuasa Britain, kelmarin memaklumkan tiada bukti kukuh menunjukkan Puteri Diana dibunuh seorang Askar Komando Perkhidmatan Udara Khas (Sas) seperti yang didedahkan Ogos lalu.

Jurucakap Perkhidmatan Polis Metropolitan (MPS) memberitahu mereka telah melakukan siasatan terperinci untuk menilai kredibiliti maklumat tersebut.

Difahamkan, dipetik dari AFP, dakwaan menerusi sepucuk surat itu dibuat oleh mertua seorang bekas askar yang mendakwa Sas bertanggungjawab di atas kematian Diana dan perkara tersebut dikatakan tidak didedahkan kepada umum.

Hasil siasatan ke atas kematian Diana bersama teman lelakinya, Dodi al-Fayed sebelum ini mendapati kemalangan yang berlaku di sebuah terowong di Paris pada Ogos 1997 itu berpunca daripada kecuaian pemandu mereka. 


Sumber


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP