GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 18 Disember 2013

Linda Onn bakal kahwin 27 Disember ini

 Linda Onn
PETALING JAYA: Penyampai radio popular, Linda Onn mengesahkan bakal berkahwin dengan lelaki berstatus kerabat diraja pada 27 Disember ini seperti dilaporkan.
Linda atau nama sebenarnya Rozlindah Onn, 36, bagaimanapun enggan mendedahkan butiran terperinci mengenai majlis itu buat masa ini. 
Hari ini, media melaporkan pengacara dan penyampai radio Suria FM itu dipercayai bakal menamatkan zaman bujang dengan seorang lelaki berstatus kerabat diraja pada 27 Disember ini. ( TERJAH BERITA SEBELUMNYA )

Menurut sumber Harian Metro, Linda dipercayai sudah memohon cuti bekerja daripada Suria FM bermula 26 Disember hingga 6 Januari depan, sekaligus mengukuhkan desas-desus berkenaan.

Menurut sumber, pasangan terbabit juga sudah mendaftarkan perkahwinan mereka di pejabat agama di Johor Bahru dekat sini.
Linda menambah, kenyataan rasmi berhubung perkahwinan itu akan dikeluarkan dalam masa terdekat.
Sumber myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP