GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 15 Januari 2014

10 GAMBAR,BERPAKAIAN SEPARUH TELANJANG DALAM KERETAPI BAWAH TANAH

Penumpang selamba separuh telanjang

LONDON - Tidak pakai seluar panjang atau pendek di rumah saja boleh malu , apalagi di hadapan orang ramai . Itu yang terjadi ketika ada agenda ' No Pants Subway Ride ' . Penumpang subway atau kereta bawah tanah di seluruh dunia yang terlibat event ini tidak memakai seluar mereka .

Memetik Metro , Isnin ( 13/1/2014 ) , dalam beberapa gambar , reaksi ini mendapat respons yang baik daripada beberapa orang di seluruh dunia . Mereka yang berasal dari London , Berlin , Brussels , Hong Kong , dan Sydney turut mengambil bahagian dan tak malu - malu tidak mengenakan seluar panjang .

Acara yang dimulakan oleh London Rammi glomp ini awalnya hanya sebuah gurauan dan cabaran belaka yang dilontarkan dalam laman jejaring sosial , Facebook .

" Aku mungkin akan memegang sepasang seluar merah gemerlapan dan sebagai tanda jadi , ini tidak boleh dilewatkan , " tutur salah satu peserta yang ikut dalam event ini .

Acara yang dianggap jenaka ini telah bermula pada 2002 apabila sekumpulan kumpulan lakonan Improv Everywhere asal New York memutuskan untuk mengejutkan anggota masyarakat dengan melepas seluar mereka .

Sebuah kenyataan dalam laman web mereka berkata , " misi ini bermula sebagai sebuah lelucon kecil , kami bermula dari tujuh orang dan telah berkembang menjadi sebuah perayaan kebodohan antarabangsa , di mana puluhan bandar di seluruh dunia turut mengambil bahagian setiap tahun . "













1 Merujuk kepada perkara diatas :

obat pelangsing cepat,aman 15 Januari 2014 pada 10:25 PG  

mau tiap hari naik kereta itu,banyak pemandangan segarrr

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP