GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 12 Januari 2014

Demi Cinta, Gadis Ini Rela Wajahnya dipenuhi Tato Nama Kekasih

Lesya

Usia muda memang sangat terdedah akan penipuan cinta dan keputusan sesaat yang boleh jadi penyesalan seumur hidup . Gadis 18 tahun ini contohnya , dimabuk cinta , ia rela wajahnya dipenuhi tato bertuliskan nama sang kekasih .

Lesya dari Saransk , Russia jatuh hati pada seniman tato bernama Rouslan Toumaniantz . Cinta yang begitu kuat kepada sang seniman tato , membuat dirinya rela di tattoo di wajahnya dengan huruf Gothic Script besar bertuliskan nama Rouslan , seperti yang dilaporkan oleh The Sun .

Walaupun baru saling kenal kurang lebih 24 jam , Rouslan berjaya mencuri hatinya dan membuat ia melakukan keputusan besar itu pada wajah cantiknya . Mereka bertemu secara online melalui Facebook dan langsung berpacaran tak lama selepas bertemu langsung .

" Semua untuk Rouslan , " ia menuliskan di akaun Facebooknya . Ia juga menganggap hal ini adalah simbol dari kesatuan yang utuh dan ingin sang kekasih menato sekujur tubuhnya , tambah mahasiswi jurusan seni tersebut .

Kini , mereka berdua telah bertunang walaupun Rouslan mempunyai sejarah yang kelam yakni menato wajah bekas kekasihnya dan kemudian dituntut ke mahkamah . Namun dirinya merasa tidak bersalah kerana itu memang kehendak bekas kekasihnya yang bernama Kimberley .

Sumber


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP