GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 24 Januari 2014

Nurul Izzah sedih

Kuala Lumpur: Ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar dan suaminya memohon supaya semua pihak memberi ruang untuk menyesaikan isu peribadi yang melanda rumah tangga mereka.
Mereka berkata demikian melalui kenyataan media yang dibuat secara bersama oleh Nurul Izzah dan Raja Ahmad Shahrir Raja Salim yang dikeluarkan oleh Pejabat Ahli Parlimen Lembah Pantai, hari ini. 
Mereka berkata keluarga dan masa bersama adalah menjadi keutamaan ketika ini. 

"Kami sedih dengan cubaan gangguan yang menyentuh perkara peribadi kami. Kami sedang berusaha untuk memastikan kelangsungan perkahwinan ini.
Foto

"Kami ucapkan terima kasih kepada semua yang melahirkan keprihatinan, dan memohon semua pihak supaya diberikan ruang peribadi pada waktu-waktu ini,” kata mereka.
Terdahulu, Nurul Izzah dilaporkan telah memfailkan permohonan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur terhadap suaminya, baru-baru ini. 
Sumber myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP