GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 14 April 2014

DIPENJARA 6 BULAN KERANA LAKUKAN SEKS DENGAN BISING

Padua - Seorang lelaki asal Itali bernama Romeo dilaporkan telah dipenjara selepas lakukan seks dengan bising dan mengganggu jirannya kerana terjaga di malam hari. 

Dilansir dari Mirror, Isnin (14/4/2014), Romeo Artemio Lori diberi hukuman penjara enam bulan, selepas sekurang-kurangnya 12 jiran mengeluh kerana sang pacar mengerang terlalu kuat saat mereka sedang berhubungan intim. 

Lelaki berusia 42 tahun tersebut mengaku kepada seorang hakim bahawa dia dihukum kerana 'terlalu bagus terhadap permainan seksnya'. 

Para tetangga mendakwa bahawa Romeo "keganasan" mereka dengan sesi seksnya bersama teman lelaki yang boleh berlangsung selama lebih dari satu jam di Vigodarzere, Padua. 

Lori pun merancang untuk merayu selepas hakim memutuskan bahawa tuntutan jirannya yang dinilai wajar tersebut.

Sumber okezone.com

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP