GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 2 Mei 2014

Hukuman lebih berat untuk pemain dram Scorpions yang menghina Islam

KOTTAK (kiri) bersama anggota Scorpions yang lain.
Dubai: Pendakwa raya di sini semalam menimbang untuk merayu hukuman sebulan penjara yang dikenakan ke atas pemain dram kumpulan Scorpions, James Kottak.
Ahli kumpulan muzik heavy metal dari Jerman itu didapati bersalah menghina Muslim dan membuat isyarat lucah di khalayak ramai ketika mabuk.
Pihak pendakwa mahu tempoh hukuman dipanjangkan.
Pendakwa raya menimbang merayu hukuman itu kerana kesalahan yang dilakukan Kottak dianggap serius, kata ketua pendakwa.
Kelmarin, mahkamah memenjarakan Kottak, 51, selama sebulan atas kesalahan menghina sekumpulan lelaki Islam warga Pakistan dan Afghanistan serta melondehkan seluarnya di Lapangan Terbang Antarabangsa Dubai pada 3 April lalu.
Kotakk didenda sebanyak Dh2,000 (RM1, 780) kerana meminum arak dan akan diusir dari negara itu sebaik saja selesai menjalani hukuman.
“Pendakwa akan meminta Mahkamah Rayuan untuk menjatuhkan hukuman setimpal atas kesalahannya.
Dia menghina agama di hadapan khalayak ramai dan boleh dikenakan hukuman minimum setahun penjara atau denda atau kedua-dua sekali.” Jika Kottak tidak merayu, dia mungkin akan meninggalkan negara UAE itu dalam sehari dua kerana telah menjalani hukuman penjara selama sebulan sejak ditangkap 3 April lalu.
Sumber

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP