GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 7 Mei 2014

Lelaki tahan Janda di bawah tanah


Lin Yan keluar dari tempat dia dikurung bekas suaminya di bawah tanah selepas diselamakant polis China, baru-baru ini. - AGENSI

BEIJING 6 Mei - Seorang lelaki China ditahan polis selepas dia bertindak mengurung bekas isterinya di dalam sebuah bilik bawah tanah dalam satu kejadian di daerah Deyang di wilayah Sichuan, baru-baru ini.

Bagaimanapun Mail Online dalam laporannya tidak menyatakan sejak bila Lin Yan, 35, dikurung di dalam bilik itu yang dibina secara rahsia oleh bekas suaminya, Lin Dajun, 40, selepas isteri pertama dan keduanya bertindak meninggalkannya.

Yan bernasib selepas polis yang sedang membuat proses bancian di daerah itu mengesyaki sesuatu yang tidak kena dengan perwatakan Dajun dan mendengar suara wanita semasa membuat pemeriksaan di rumah tersebut.

Menurut jurucakap polis, Dajun berjaya memujuk Yan supaya datang ke rumahnya sebelum dia bertindak mengugut untuk membunuh wanita itu sekiranya dia cuba meninggalkan rumah tersebut.

Katanya, Dajun bertindak mengurung bekas isterinya itu selepas dia bimbang Yan akan meninggalkannya.

“Yan, bagaimanapun dibenarkan keluar daripada tempat tahanannya semasa Dajun berada di dalam rumah sebelum bekas suaminya itu mengurungnya sewaktu dia keluar dari rumah,'' katanya.

Dajun kini berdepan tuduhan menculik dan menahan secara tidak sah.

Sumber Utusan


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP