GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 3 Jun 2014

Lelaki kulit putih warga Brazil sanggup bedah muka untuk jadi Lelaki Asia

XIAHN kini kelihatan sama seperti orang Asia. Gambar kecil, wajah asal Xiahn.

Sao Paulo: Seorang lelaki kulit putih warga Brazil sanggup mengambil risiko menjalani banyak pembedahan plastik dalam usaha kelihatan seperti orang Asia.
Xiahn atau nama asalnya Max, 25, menggemari lagu K-Pop dan drama Korea serta obses untuk kelihatan seperti orang tempatan ketika menyertai program pertukaran pelajar di Korea Selatan.
Tempoh satu tahun di Universiti Dongseo meningkatkan keinginannya untuk mempunyai ‘mata sepet’ dan rambut hitam.
“Saya sering menarik kelopak mata saya ketepi agar kelihatan sepet. Saya mahu ia kelihatan seperti itu,” katanya.
Xiahn menjalani lebih 10 pembedahan untuk mendapatkan rupa yang diidamkan dan membelanjakan hampir RM10,000 untuk kelihatan seperti lelaki Asia.
“Saya rasa kini saya dapat apa yang saya mahukan. Cuma perlu tunggu bengkak pembedahan ini surut untuk mendapatkan hasil akhir. Saya tidak takut jika terjadi sesuatu yang buruk, tetapi bimbang jika terdapat parut di mata yang akan membuatkan saya kelihatan ‘plastik’. Namun, semuanya berjalan baik,” katanya.
Selepas melakukan pembedahan, Xiahn mengenakan kanta lekap berwarna hitam dan mewarnakan rambutnya dengan warna sama Menjawab segala kritikan yang dilemparkan, Xiahn menulis di status di Facebook: “Walau siapapun kita, kita hanya hidup sekali dan perlu jadi sesuatu yang kita inginkan.” Xiahn yang mendapat banyak ‘like’ di Facebook berkata dia terpikat dengan kehidupan di Korea Selatan sejak berusia 19 tahun.
Dia menemui pakar pembedahan plastik di Brazil bagi melakukan beberapa siri pembedahan dan ayahnya menyokong pilihan yang dibuat, namun ibunya tidak memberi galakan.
“Bagi saya, menukar penampilan adalah normal,” katanya. 

- Agensi

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP