GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 19 Jun 2009

Seorang bapa aku dan aku seorang bapa

Jadi selamat hari bapa kepada bapa kawan..dan juga selamat hari bapa kepada semua bapa bapa seluruh dunia..Kawan masih lagi ada bapa sihat walafiat lagi...Bapa kawan tinggal bersama mak kawan ..anak menantu semua jauh jauh..kawan yang paling hampir dan kawan juga lah yang nalor menyusohkan bapa kawan..

Bapa kawan memang bes..Bes bila kawan pokai..maka bapa kawan lah tempat kawan mengadu..sampai sekarang ni pun kawan masih mengadu bila berlaku kegawatan..Pelik nya bapa kawan ni ada nalor duit bila kawan mintak duit..

Baru baru ni bapa kawan ajak kawan adik beradik pergi ke pejabat tanah daerah..kata nya nak ajak masuk nama tanah..ahhh sudah ni yang kawan risau dah ni..ngajak bagi harta dah ke?..mak kawan kata bapa kawan dah mula meharu ( tebiat )..risau dah kawan ni..Bapa kawan suka melawak..tapi jika diajak dikas atau pun bertaki payah dia nak mengalah..

Apa pun kini kawan pula yang menjadi seorang bapa..tau dah macam mana perit jerih penat lelah nya menjadi seorang bapa..kawan bersyukur kerana kawan menjadi bapa..sebab ramai lagi yang belum menjadi bapa ada yang dah tua masih lagi belum menjadi bapa... ( tak laku gamak nya ) heh heh..

:=) .. Aboh maaf kan kawan oke aboh nanti kita mgetea..

2 Merujuk kepada perkara diatas :

Hashim Zabidi 20 Jun 2009 7:01 PTG  

Syukur, kerana masih ada ayah dan ibu. Dengan orangtua tak payoh risau nget. Yg pentingnya deme tu selalu no tengok kita. Asa kita ada, acapkali jengok, suka hek dah.

Saya ni ayah pada 10 org anak, ha ha ha...

relevan 22 Jun 2009 4:08 PTG  

Yer en Hashim..tq ziarah..kome anak 3 jer..Tiap tiap menggu kome balik kg..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP