GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 18 September 2009

Antara Anok bulan dan Lemang

Anok bulan Syawal ada lah penentu perayaan Hari Raya Aidil Fitri..Sama sama kita merayakan hari yang mulia ini..
Manakala Lemang pula adalah makanan tradisi untuk menyambut Hari Raya


Itu pun tak tau kaa??..ishk ishk..

6 Merujuk kepada perkara diatas :

Saliza 18 September 2009 6:55 PTG  

Encik Relevan,

Di rumah kome, makanan tradisi raya ialah ketupat palas ngan nasi impit.

Hujan je sokmo ni, nampok ke naok bulan tu nanti agoknya?

Selamat berhari raya. Ampun maaf dipinta.

maiyah 18 September 2009 9:43 PTG  

salam.. macam pas tensen jer.. ishk ishk :D Selamat Hari Raya

endiem 18 September 2009 10:57 PTG  

petang besok tengok anak bulan
petang besok dah boleh makan lemang

Hashim Zabidi 19 September 2009 12:22 PG  

petang besok tengok anak bulan
petang besok dah boleh makan lemang
petangbesok kira tamatlah pose sebulan,
paginya moh kita semua pegi sembahyang,

Selamat Hari Raya, maaf zahir batin.

al-mankaraqi 19 September 2009 1:24 PG  

Selamat hari raya, maaf zahir batin!

relevan 19 September 2009 7:02 PG  

* Salam Saliza..
SELAMAT HARI RAYA..

* Salam Maiyah..
SELAMAT HARI RAYA

* Salam endiem..
SELAMAT HARI RAYA

* Salam Pak Hashim..
SELAMAT HARI RAYA

* Salam AlManqaraki..
SELAMAT HARI RAYA..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP