GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 28 September 2009

Kembali bekerja dan bersekolah

Hari ini badan masih lemau lemau kerana teringatkan lemang rendang..dah mula bekerja dan anak anak pula dah mula ke sekolah..

Masalah kepada yang bercuti panjang tentu liat nak memulakan kerja selepas lama bercuti..

Kawan tak ada masalah kerana hari ini kawan mula bercuti raya..

11 Merujuk kepada perkara diatas :

Cikgu Jang .. 28 September 2009 8:00 PTG  

bale awok keje benda..org start keja awaok start cuti...tak patut ... tak patut....

seroja jingga 28 September 2009 8:11 PTG  

memang pon..liat je..jingga pon
balik kje bnyk tul bende menunggu

al-mankaraqi 28 September 2009 8:54 PTG  

ariter komer eksen ke awok yak............komer cuti awok kejer.........

Webmaster@Echam 28 September 2009 8:55 PTG  

Hohoho.. dah tu sblm ni org cuti aok keje lah yer. Baler aok. Ngalohkan Bangla keje...

eeeda 28 September 2009 10:08 PTG  

Ya lah koi pun tadi malas je nak ge keja.... tapi dah ge keja malas nak balik umah.....

relevan 29 September 2009 8:15 PG  

* Salam Cikgu Hj Jang..
He he..seronok cuti duk dlm kebun..

* Salam seroja jingga..
Kalu boleh nak cuti senalor...

* Salam sop..
Tu lah aok..gitu gaya..dulu cuti tak ingat ke kome lalu..

* Salam Echam..
Lor ada aok yak..ingat beraya sampai tak ingat nak kerja..he he..

* Salam endiem..
Bas sekolah perbandaran Jerantut..

* Salam eeeda..
Duduk je kat sekolah tu eeeda..

* Salam mazru..
Melingkor sedap ni..

✖sLap mE pLz!™✖ 29 September 2009 12:15 PTG  

uncle rel.. hee
pgl nm manje 2..
t'egt zmn skola2 dlu..
te ade teka teki..
pemende lua kuning dlm itam??
.
.
.
tet.. tet..
times up!
bas skola bwk plaja tamil kik3

Cik Skaf 29 September 2009 1:15 PTG  

Salam. wahhhh.. baru nak cuti ya. Seronoklah.. ambik peluang nie duk rehat2 je lah..nak beraya pun org lain dah masuk kerja.. :)

relevan 29 September 2009 3:07 PTG  

* Salam 'slap me plz`..
Wakaka! tepat sekali `slap me plz`..hehe

* Salam cik Skaf..
He he..kena ragging buat kerja rumah..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP