GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 7 September 2009

Kisah dipertengahan Ramadan ( episod ' port ' )

Terdapat beberapa kesalahan yang dilakukan oleh pengunjung pengunjung wakaf diatas..
1. Menyalah gunakan wakaf tempat istirehat..
2. Membuang sampah merata rata..( tidak mengunakan tong sampah )
3. Mencemarkan alam sekitar..
4. Memeningkan kepala pihak berkuasa tempatan..
5. Tidak menghormati bulan Ramadan bulan yang mulia..

15 Merujuk kepada perkara diatas :

Hairun Azmi 7 September 2009 3:32 PTG  

Mereka-mereka ini adalah dalam golongan yang tidak syukur dengan nikmat yang Allah berikan

Webmaster@Echam 7 September 2009 3:49 PTG  

Ermmm.. Aok ambik kat mane abg syed gambo ni??? Baikkkkk punyer PORT...

relevan 7 September 2009 3:55 PTG  

* Betul sangat tu en Hairun Azmi..

* Nanti aok dtg Jrt..kwn bawak aok kat port ni..ptg2 ramai anak gadis jogging kat kawasan ni....he he he..

A C E 7 September 2009 4:38 PTG  

itu biasa jd, smpah kt sebelah je,, tp buang kt bwah,, xde sivik lgsung. tgur melenting. mcm,....

YASSINSALMANSHAH 7 September 2009 4:45 PTG  

oit jauhnya aok gi ngamik gambo neh...rasa kawan mcam tau je tmpt nei...dulu2 rajin gak sini sini...

eeeda 7 September 2009 4:47 PTG  

Koi tak heran kalau org asli buat keja nie...sebab dia tak sekolah...tak belajar sivik...kat umah dia pun dia buang merata2...

Nie anak melayu... yang hebat dok kata melayu boleh... boleh apa kejadahnya....

Sebenarnya yang buat keja nie... lebih mundur drpd org asli...

Saliza 7 September 2009 8:56 PTG  

Memang tak ada kesedaran sivik langsung

anak muallaf 7 September 2009 9:24 PTG  

Kalau dah bulan Ramadhan dok pi berkelah disiang hari apa bendanya tu...
Malam hari ada ada orang pi berkelah juga ke...
Kebersihan ditempat awam memang menjadi masalah utama rakyat Malaysia...

tangan hitam 7 September 2009 10:08 PTG  

sampah masyarakat yg buat keje tu....

Cikgu Jang .. 8 September 2009 12:08 PG  

hi hi.....hi...ni lah perosak alam sekitar..

maiyah 8 September 2009 2:59 PG  

salam.. fikiran mrk terlalu TAK KISAH.. bila terjelepok nanti baru tahu langit nih warna pa:(

langkasuke 8 September 2009 3:46 PG  

jadi mainan dahkan hukum tuhan ni..
ya Allah.......

Fadh 8 September 2009 8:12 PG  

rosak segala-galanya...

dr.todak 8 September 2009 9:15 PG  

tong sampah tak ada ke kt situ? tp klu jenis tak reti jaga kebersihan ni payah koi nak ngabo..

endiem 8 September 2009 2:32 PTG  

sedap weh kalau lepak kat sini.

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP