GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 8 September 2009

Kisah dipertengahan Ramadan ( episod semanis gula )

Ketika kawan melewati sebuah pasaraya dibandar J.. Kawan dipanggil oleh seorang gadis kaunter ( cashier ) yang comel loteh..lawo manis..putih senyum melirik..

'' Pakcik2 dulu kata nak beli gula..ada banyak kat kaunter saya ni..meh la..'' kata gadis kaunter itu..

Memang kawan ada berjanji dengan dia dulu semasa krisis gula berlaku agar beritau kawan kalau gula dah ada sampai..sebab kawasan rondaan kerja kawan meliputi juga pasaraya itu..

'' Tak per lah dik..Pak cik dah beli kat kampung semalam..'' jawab kawan..

Kat kampung kawan pun dah banyak gula dijual oleh pekedai runcit disana..tanda krisis gula dah berakhir agaknya..

'' Ala..Pakcik dulu dah janji? ''.. balas gadis kaunter lagi..

Nak tak nak kawan beli juga 2 kilo..kerana kelembut suara serta kemanisan wajah gadis kaunter itu..

Balik kerumah kawan pun cerita kepada isteri kawan apa yang berlaku..ada lah juga puji puji anak gadis yang manis itu.. apa lagi isteri kawan pun kata..

'' A'ah lah aok Pak nye..mula mula dipanggil nya aok Pakcik..Pes tu esok lusa dipanggil nya aok ter abang..pes tu pulok mesej2..pes tu macam macam boleh jadi..orang sekarang ni bukannya boleh percaya ngat ''..kata isteri kawan tadi..

'' Lor?..ngapa lah kawan ni tetiba boleh gatei mulut ni ''..kata kawan dalam hati..

23 Merujuk kepada perkara diatas :

✖sLap mE pLz!™✖ 8 September 2009 5:17 PTG  

sian ko pokcik.. hu3
bese r tu. .
bini jelez tnda syg. .
mrh2 sbb cinta. .
waduh ~ romantis kik3

a kl citizen 8 September 2009 6:30 PTG  

assalammualaikum

kerana gula, badan binasa...
beringat sebelum kena...

maiyah 8 September 2009 7:09 PTG  

salam.. gula mmg manis :D

Webmaster@Echam 8 September 2009 8:17 PTG  

Cheh.. cepat benor aok tergoda. Tu baru panggey pakcik. Kala panggey abg mau ngan pasaraya tu aok beli... hahhahah

Cikgu Jang .. 8 September 2009 8:26 PTG  

la....dia panggil aok pakcik yek...is is, nampok sangat dah tua ye...he he he ( badan takpe tua, jangan hati tua tapi tak posa )

Saliza 8 September 2009 8:31 PTG  

Ini membuktikan lelaki cair jua dengan lembutnya kata2...

jai@jezz 8 September 2009 8:31 PTG  

kah kah kah.. standard ah tu pompuan... confirm jelez punya.. dah kau citer mcm tu.. kalau aku pon mau mulut ni x reti dok diam.. membebel jerk..~

ratu pink 8 September 2009 9:27 PTG  

ADOYAI UNCLE RELEVAN NI,DH TAU AKK TU CNE G CITER LA PLAK,HEHEHE..XPE,AKK TU SYG BEBENOR LA TUH..

endiem 8 September 2009 11:10 PTG  

tu lah aok suka sangat buat janji..itu baru janji beli gula. Kalau janji menda lain..macamana ?

mazru(9m2mzr) 9 September 2009 3:56 PG  

hehehe..betui amat kate kengkawan kat atas te weh..

tanye gule ade makne sebelum te dak...hehehehe

pB 9 September 2009 8:24 PG  

salam

nok jugok kena cemburu
kalu tok cemburu , takut jadi bender laing pulok ...



psst : rayo mana tahun nie??

relevan 9 September 2009 8:51 PG  

* Hehe slap me plz..pok cik ni lurus tau..tu psl lah..selamat dtg ke relevan sokmo..

* Wslm a klCitizen..yer kak..mati semut pun kerana gula..

* Salam Maiyah..gula manis tp jgn trigoda dgn kemanisannya..boleh bawa penyakit..

Fadh 9 September 2009 9:20 PG  

bini nie kalau kita jujur yang tue laa nak bebel...klau kita diam xciter...dia xcaye jugak...kata kite berahsia sesgt kuikuikui

relevan 9 September 2009 9:24 PG  

* heh heh Echam..nanti kwn bawa aok jumpa budak ni yak?..he he..

* Salam cikgu Hj Jang..sudah terasa diri ni tua nye..akan selamat lah hendak nya dlm menuju proses penuaan..

* Sokong Saliza..tp gula kan cair bila di bancuh dlm air..

zai 9 September 2009 10:50 PG  

wakakaka...amboi pandai betul budak pompuan tu membodek yer..lomah segala sendi relevan tu agaknya itu baru panggil pakcik, dibuatnya panggil abang... mau abis seguni gula tu dibeli agaknya..

abu muaz 9 September 2009 11:12 PG  

Ni dah masuk fasal kedua..... bila dah 40tahun keatas saham pun makin tinggi.... makin relevan. Orang pompuan payah faham....

miji 9 September 2009 12:53 PTG  

cemburu tanda sayang bro hehehe

relevan 9 September 2009 4:51 PTG  

* welcome jezz.. : )

* Nanti apa2 citer tak mau ckp sama unti ar Ratu..

* Janji gula gula tu endiem..

relevan 9 September 2009 4:57 PTG  

* Salam mazru..aok mana?..diam jer..

* Salam pb..kome kereje raya ke3..balik kg kejap jer lah..

* Kene jujur Fadh..sayangi bini bini..

* Salam Zai..ku alah dek senyuman nye..

* Betul tu en Abu Muaz..kita makin relevan..( org lelaki )

* Sokong miji..walau pun pirates tp kita tetap sayang menyayangi..wala..

kelopak ungu 10 September 2009 9:21 PG  

Kisah ini ada tanda menunjukan kegatalan pada lelaki tersebut.. muahaha..

relevan 10 September 2009 6:26 PTG  

* Lor aok..lelaki tu gatai sikit2 jer.. :)

langkasuke 10 September 2009 10:57 PTG  

kesian pakcik hehe.. niat dah baik dah.. tapi nak wat camna kan, perempuan.. isteri pulak tu.. sape tak jeles pakcik..

kehkehkeh..

relevan 11 September 2009 7:59 PG  

* Alahai nasri..pakcik tu empeh punya kaki..wakakaka!

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP