GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 3 September 2009

Kisah dipertengahan Ramadan ( episod plastik bag )


Ini adalah sampah Domestik yang dibuang oleh para pengguna semua..yang menjadi kehairanan kawan sampah ini sering dijumpai dikawasan rumah orang bujang..terutama bila dalam bulan Ramadan sahaja..

Adakah orang bujang mengemari makanan ringan bila berbuka dan bersahur atau pun ada disebaliknya..

15 Merujuk kepada perkara diatas :

Webmaster@Echam 3 September 2009 6:44 PTG  

Sampah ni sebenarnyer dihasilkan pada waktu malam. Makan jajan boleh elakkan mengantuk untuk solat Qiamullail.... (ayat pikir positif)

Airland 3 September 2009 7:27 PTG  

Ni alas perut smntara tggu sahur.. (aku slalu wat)

pB 3 September 2009 7:48 PTG  

salam

tak dok pong plastik bu'kuh maggie

Saliza 3 September 2009 8:25 PTG  

Amboi, sampai sampah orang pun rajin pegi siasat. Ni mesti selalu tengok CSI ni..

Rajin sungguh orang bujang ni ngemas rumah, ek?

Cikgu Jang .. 3 September 2009 8:53 PTG  

orang bujang tu malas nak buang sampah hari2 tu....tunggu tong dah penuh baru semangat nak buang....gamoknya usia sampah tu dah seminggu kot...tu nampok banyaknye.

maiyah 3 September 2009 9:50 PTG  

salam.. org bujang katakan:D

hai 4 September 2009 7:09 PG  

tapi anak2 koi pun suka beli jajan, makan lepas berbuka!!

abu muaz 4 September 2009 7:22 PG  

susah nak cakap anak muda zaman sekarang..... makmun terawih org muda dah mula berkurang skrang...

Fadh 4 September 2009 8:10 PG  

koi malas nk komen(teringat masa bujang dulu)kuikuikui

zai 4 September 2009 2:29 PTG  

Salam Relevan..

Mmg relevan betul N3 nie..kalau nak tengok kaum lelaki datang bulan..hah masa bulan Puasa ni jerla boleh tahu mana lelaki sejati dan lelaki tiruan..kalau yang sejati tu takutkan Allah kerana DIA MELIHAT jadi wajib tak akan makan sesuka hati kalau dah tau bulan pose..

Jadi yang mana buat macam tu sendiri mau ingatlah kan..

almankaraqi.blogspot.com 4 September 2009 5:03 PTG  

Salam Ramadhan,

Khusyuk dengor Uji & Hail nyanyi lagu raya.

Pasei plastik makanan ringan?
Sebagai orang yang pernoh bujang dan masih kekal bujang serta tiada perancangan untuk berhenti menjadi bujang, sebenornya bukan masa'aloh gemor ke sedap bebenda ringan ni. Sayugianya, komer menjaga perut agor tidak memboroi, tu sebab jarang makan nasi, apatoh lagi nok bertanok.

Kui...kui...kui...

BUJANG SUSAH 5 September 2009 11:18 PG  

Pikir yg baik jer dah ler.. walaupun sebenarnya boleh sgt nak agak dah

Hairun Azmi 5 September 2009 12:29 PTG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
relevan 5 September 2009 6:06 PTG  

* Lor mie..ngapa buang catatan aok te..buh jer..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP