GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 11 September 2009

Penghujung Ramadan ( episod penat )

( Daripada buat hal tak tentu arah lebih baik gua lepak )


Bila tiba dipenghujung Ramadan makin banyak dan makin tebal segala godaan..Terserlah dimuka suci tiap insan bagi yang mengerjakan ibadah puasa dengan ikhlas..Jika sebaliknya terasa kesangsian hati..bilakah akan bermula permulaan puasa lagi..

Kepenatan atau keletihan ketika mengerjakan ibadah puasa hanya lah mainan nafsu..mengawal nafsu adalah bukan satu kerja yang mudah..

12 Merujuk kepada perkara diatas :

Webmaster@Echam 11 September 2009 6:57 PTG  

Ayat aok mmg meletuplah.... Patutlah budok kedei gula suka dgn aok.. hahhahah....

seroja jingga 11 September 2009 7:42 PTG  

sedapnye lagu..dah nak raye ni..best nye..mood nak keje pun dah tak ade

tangan hitam 11 September 2009 8:13 PTG  

dh masuk 10 hari terakhir ni...sama2lah kita cari lailatul qdr.

Cikgu Jang .. 11 September 2009 9:49 PTG  

tak lama dah nak habis posa...rasa kejap je ye....dah nak raye kite

ratu pink 11 September 2009 10:17 PTG  

ye!ye!ye!pose dh nk hbs tp sdh la plak bila rmdhn akn tgglkn kita,mg rmdhn akn dtg kita msh berkesempatan utk nkmati nya lg...

maiyah 12 September 2009 2:20 PG  

salam.. btuii betuii betuii :D

wakparpu 12 September 2009 10:56 PG  

Budaktu dah mengalami keletihan melampau...

Moh la pi buka posa kt pdg MPK

endiem 12 September 2009 11:26 PG  

Eh relevan.. aok suruh budak kecik tu pose? ..nanya ke dia je..

al-mankaraqi 12 September 2009 1:55 PTG  

rasa koi hak pangkal dulu letih. Hujung2 ni hujan senalo.

Bila hujan...........kroooooooh........kroooooooooh.........kroihhhhhhh.

relevan 12 September 2009 3:34 PTG  

* Ayat mau power yer Echam..

* Betul tu seroja jingga..jgn sampai hilang mood raya..walaupun tiada bonus ini raya..

* Moga ketemu yer TH..

* Masa begitu pantas berlalu ..rasa cepat jer nak pencen yer cikgu?..

abu muaz 12 September 2009 5:11 PTG  

bagi je makan lompat tikam.....

relevan 12 September 2009 5:40 PTG  

* Yer Ratu..uncle harap Ratu tamat posa tahun ni..he he he..

* Salam Maiyah..tq kad Raya..kwn abadikan kad raya aok dlm Guest book kwn..

* Kira ok budak tu Wak..keci2 dah blajo pose..org yg tua2 pun adakala baru nak belajo posa..eheh!

* Bg dia lentok dulu endiem..

* Betui sangat kata oak tu Al Manqaraki..lor? ase ujan je mereloh yak..

* Paling sesuai lompat tikam tu en Abu Muaz..ia spesis kuih yg lembut..elok dimakan oleh orang yang bergigi palsu..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP