GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 13 September 2009

Penghujung Ramadan ( episod pagi ahad yang cemerlang )

'' Bang! bangun sahur ''..teriak isteri kawan..

'' Aok makan lah dulu..abang tak boleh celik mata lagi ni.. karang abang makan lah''.. jawab kawan..

'' Lor..karang tak dan..'' balas isteri kawan..

Selepas tu sunyi jer.. sedar sedar jer.. kawan terus bubuh nasi..makan..

'' Lorr abang sahur kebender nye ni bang..dah pukul 06.35 pagi ''..teriak isteri kawan

'' Yang yang yok dah ni bang..tadi orang gerak tak nak bangun ''..tambah isteri kawan lagi..

Hanyut sehari kawan..kawan dapat rasa rupa nya jika tidak berpuasa letihnya mengalahkan orang yang berpuasa..

13 Merujuk kepada perkara diatas :

a kl citizen 13 September 2009 8:27 PTG  

assalammualaikum

lain kali kena bawak makanan ke katil, kena suapkan

maiyah 13 September 2009 9:35 PTG  

salam.. ye ler bawak makan ke katil, romantik pun yer :D

Fadh 13 September 2009 10:11 PTG  

bukan xsengaja ker? ke mmg sengaja jer? kuikuikui

langkasuke 13 September 2009 10:56 PTG  

berat dah ni.. makin cemerlang nampaknya.. hehee..

Muhammad faiz mahayudin 13 September 2009 11:12 PTG  

Sehari je ke jadi gitu? Ke hari lain gitu juge hehe..

endiem 13 September 2009 11:25 PTG  

muhamad faiz, masuk ni dah 23 hari..

Hashim Zabidi 13 September 2009 11:48 PTG  

Patutlah orang dulu-dulu buat lagu,
Puasa riang riuk, ha ha ha...

ASE1 14 September 2009 5:14 PG  

hehehe , kena beringat tu ...

Webmaster@Echam 14 September 2009 9:28 PG  

Huhhhhh.. sehari je ke??? Baler aok ... Nasib baik kopitiam taknyer bukok aritu kala tak naik kereta Jenazah kita.. hahhaha

nunnieyindahouz 14 September 2009 12:44 PTG  

Hai..bukan ker kalu dok sengaja termakan leh posa balik...hehehehe...

zai 14 September 2009 1:36 PTG  

lain kali suruh jer bini relevan baling mercun..wajib bangun punyala..ha..kan dah terlepas puasa tu...jangan lupa qada yer..

abu muaz 14 September 2009 3:29 PTG  

ada ke gitu /.....qada pun tak sama

relevan 15 September 2009 10:48 PG  

* Wslm..a Kl citizen..nanti naik semut mkn sahur atas katil heh..

* He he Maiyah..

* Wala Fadh..adakala terlangsung jua..

* Kealpaan melintas kejiwa tu nasri..

* Hanya sehari je Cikgu Faiz..

* he he endiem..masak ni

* Betul pak Hashim..pagi2 buka periok..pantun org dulukala..

* Yep ASE1..adakala terlucut jua..

* Nanti lah lepas Raya kita GATH kat Kopitiam te Echam..bawak bekal lemang jgn lupa..

* Welcome nuniey..ter..

* Salam Zai..
Akak kat rumah takut main mercun..

* Salam Abu Muaz..rasa dah kekurangan pada diri ini..melintas arah..tapi apa kan daya kita insan lemah..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP