GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 21 September 2009

Popaleh kome beraya 2

0615 ~ Mandi dan Solat subuh
0730 ~ Sarapan pagi ( Menu : Nasik goring dan rendang semalam )
0820 ~ Bertolak ke kampomg halaman yang lama ditinggalkan..jumpa tok 4 Ketua kampong tersebut merangkap Pak sedara..
0935 ~ Ke kubur bertahlil ( kat situ ada kubur,atok,uwan,moyang dan monyeh )
1100 ~ Beraya sakan di kampong pergi kerumah awek lama.. dah beranak pinak dia..
1430 ~ Mandi dan Solat Zohor ( Waktu zohor dah tinggi ni )..
1520 ~ Beraya lagi ( Lupa nak makan tengahari )..
1745 ~ Mandi dan Solat Asyar ( Kat rumah Pak Sedara lagi ni )..
1800 ~ Bersiap nak balik kerumah sendiri pasal besok nak kerja..
1725 ~ Mandi dan Solat Maghrib..
1800 ~ Makan Malam ( Menu : Mee goreng dan soto )
2040 ~ Solat Isyak
2100 ~ Rehat rehat depan tv dan tutup pintu rapat rapat tak bagi orang datang pasal kome nak berehat dan tido..

4 Merujuk kepada perkara diatas :

Saliza 21 September 2009 9:42 PTG  

Kejap aje cuti raya rupanya..
Selamat bertugas kembali..

sonata anak kancil 21 September 2009 11:43 PTG  

raya pertama dok rumah aje...raya ke 2 mula beraya...sampai jam 11 mlm - naik se'eh dok makan - makan...raya!

maiyah 22 September 2009 12:01 PG  

Salam lebaran.. sronok dpt jejalan raya :D

relevan 22 September 2009 9:40 PG  

* Salam Saliza..
Dah mula kerja hari ni..sedey2..

* Salam AGK..
nak pula jika sanak saudara ramai..poket kita akn jd kempis..he he..budget2..

* Salam Maiyah..
Selagi kudrat masih ada Maiyah..berjln jln selagi terdaya..tu pun jika ekonomi memberangsang..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP