GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 20 September 2009

Popaleh kome beraya 1

0615 ­~ Mandi Sunat Aidil fitri ( Solat Subuh )..
0745 ~ Cium tangan Mak dan aboh minta maaf sambil tengok isteri menangis teresak esak..
0800 ~ Sarapan pagi ( Menu : Lemang,ketupat,rendang,baulu dan samprit )
0830 ~ Ke Mesjid Solat Sunat Aidil fitri..
0930 ~ Bertahlil di Mesjid sambil tunggu duit sedekah tahlil tapi tukang bagi duit tu tak layan..dah dewasa kome ni..
1045 ~ Balik rumah melingkor sambil tunggu jiran tetangga datang..nak tengok anak pak weey jiran lat 3 buah rumah dari rumah aboh kawan..
1300 ~ Mandi dan Solat zohor..
1330 ~ Makan tengahari ( Menu : Laksa,soto dan tapai pulut hitam )
1416 ~ Beraya ke rumah jiran sebelah dan makan makan lagi..
1710 ~ Mandi dan Solat Asyar..
1725 ~ Bersiap nak balik ke rumah Mak Mertua..
1800 ~ Minum petang kat rumah Mak mertua ( Menu : Lemang,nasi impit dan maruku )
1920 ~ Mandi dan Solat Maghrib ‘ahh kacau Pak Mertua suruh jadi Iman’
2010 ~ Makan Malam ( Menu : Nasik tomato )
2045 ~ Solat Isyak ( Nak berjemaah kar Mesjid dah tak larat ‘’dah se`eh ‘ )
2135 ~ Rehat rehat depan tv sambil makan kuih dalam balang ada banyak..tat nenas ada,putu kacang ada,lepat ada?.. lepat?..
2310 ~ Tido..

6 Merujuk kepada perkara diatas :

Hazari. 20 September 2009 6:29 PTG  

ape ape pon... sume menu best. haha.

endiem 20 September 2009 7:51 PTG  

bes aok ada jadual.. tang suroh jadi imam tu dah kira dia percaya kat aok..koi ni kat batu talam susoh dapat line celcom broadband.. mlm baru dapat.

tangan hitam 20 September 2009 11:46 PTG  

ada org buat lepat ke raya2 ni???

Saliza 21 September 2009 9:40 PTG  

amboi, sakan beraya aok yek?

relevan 22 September 2009 9:31 PG  

* Salam hazari..
Menu Raya semua best.jgn mkn sampai tak ingat dunia dah..

* He he endiem..pak mertua suh jd iman selalu nye kwn nyorok disebalik tiang..

* Lepat.ada kot TH..

* Salam Saliza..
he he..

* Salam..Maiyah..
Terima Kasih..duk sudi jengok2 relevansokmo ni..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP