GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 24 September 2009

Rumah Terbuka


** Rumah terbuka dalam erti kata lain adalah..

1. Rumah yang tidak siap sepenuhnya pembinaan disebabkan pemaju/kontraktor yang gulung tikar..
2. Terganggu kerja pembinaan kerana tuan punya rumah tidak cukup modal bagi menampung kos bahan bahan binaan yang meningkat naik..
3. Tukang buat rumah bawa lari duit dengan anak dara tuan punya rumah sekali..

*Jadi bila kita nak memulakan sesuatu projek hendak lah mempunyai modal yang kukuh..agar tidak menyusahkan mana mana pihak..






14 Merujuk kepada perkara diatas :

Saliza 24 September 2009 6:31 PTG  

Ni betul-betul terbuka ni...

sonata anak kancil 24 September 2009 9:12 PTG  

Biasanya rumah terbuka waktu siang hari & tertutup malam hari...

Cikgu Jang .. 24 September 2009 9:48 PTG  

ni bukan rumah terbuka, ni rumah sengaja terbuka....aok bila nok buat rumah terbukanya, leh jemput koi sekali...

endiem 24 September 2009 10:18 PTG  

Aok jangan nak ubah2 makna rumah terbuka..kot kot aok tak nak buat rumah terbuka tahun ni..

mazru(9m2mzr) 25 September 2009 12:31 PG  

hehehe..ddalam maksudnye rumoh terbuke aok ni weh..

menarik,ringkas kit nye padat.

maiyah 25 September 2009 1:52 PG  

ekeke.. jom pakat makan lomang bawah umah tebukerr tuh :D

zai 25 September 2009 5:58 PG  

Salam relevan...

ekekeke..ingatkan relevan buat rumah terbuka ke..rupa2nya cite pasal rumah yang tak siap...kureng asam betulla N3 nie..terkena aku rupanya..

relevan 25 September 2009 8:02 PG  

* Salam Saliza..
A'ah open House..

* Salam AGK..
Di Malam hari tak boleh buka rumah nanti penyamun masuk..

* Salam cikgu Hj Jang..
Datang je rumoh kome sentiasa terbuka..

* Salam endiem..
Dtg je bebila masa..aok helo je kwn..kwn nalor ada kat bas stand dlm bandor..

wakparpu 25 September 2009 11:29 PG  

'sesetengah rumah terbuka' kena ada jemputan...x jemputan xleh pi...

relevan 25 September 2009 11:59 PG  

* Salam Mazru..
Heh heh Mazru..sedalam air di Tasek Bera..aok tak buat rumoh terbukak ke?..

* Salam Maiyah..
Makan lemang bawah rumah takper Maiyah..jgn bakar Lemang bwh rumah ..nanti dgn rumah2 terbakar..

* Salam Zai..he he.. Terkena dan mengena lumrah dlm kehidupan..

anaklaut 25 September 2009 12:47 PTG  

memang benar-benar terbuka ni..

ahhaahaha..

tq singgah anaklaut

langkasuke 25 September 2009 3:06 PTG  

kahkahkah..

sakit perut gua gelak.. tak boleh blah langsung..

Tanpa Nama ,  25 September 2009 5:45 PTG  

hahaha.... mcam oak la....x buat2 umoh tebuke.... hhahahaa....duit raye x bg lagi...hahahaa..

relevan 26 September 2009 8:31 PG  

* Salam Wakparpu..
Patut nye boleh je sesiapa dtg utk rumah terbuka ni..

* Salam Anak laut
Sama sama anak laut..

* Salam Nasri..
Nanti buat juge rumah terbuka kat Mesir sana nu..

* Salam tanpa nama..
Nak duit raya..?..lor ngape tak kabor awal2..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP