GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 4 Oktober 2009

Hari ahad yang bz

Lepas subuh..kwn bz dengan tidor lagi..mula jam 8 pagi kawan bz pula dengan menonton tv..tengah hari pula bz lagi untuk makan tengahari..lepas tu kawan bz semula dengan menonton tv sampai petang..hingga sekarang ni pun kawan bz lagi untuk makan malam..begitu lah kawan bz.. selalu nya pada hari ahad..

15 Merujuk kepada perkara diatas :

Cikgu Jang .. 4 Oktober 2009 9:22 PTG  

supa lah kawan pun.....bizi sokmo....
aok tak minat mancing ke?.....boleh tamboh lagi kebizian aok ter...hehehe

jai@jezz 4 Oktober 2009 9:22 PTG  

mak aih... kwn ni selaloo busy jerk... ishk..~ ishk...~

tangan hitam 4 Oktober 2009 9:24 PTG  

memang btol2 bz nih..tp smpt pulak update blog

maiyah 4 Oktober 2009 9:51 PTG  

wah.. bz betuii tuh :)

Webmaster@Echam 4 Oktober 2009 10:12 PTG  

Cikgu Jang,
Aok suka mancing ke??? Mane port aok pegi???? Kalu ada port kawan nok join.

Abg syed,
Setakat bz kat umoh kawan tok heran wehhhh.. Kala kawan tak heran akak lagi tak heran... hahhahha... akak tu riso kala aok bizi kat luor....

hani@debumelukut 4 Oktober 2009 10:35 PTG  

laaa...buzy ko lagu tuh??
kalu gitu ambo sore la tok buzy nyo..dari pagi duk wak kejo sekolah, ni baru boleh ngadap laptop..x buzy, sikit tak buzy..lok ko awak je lah buzy nyer...geli hati sungguh!

lipislady 5 Oktober 2009 12:25 PG  

Huhhh...bz sungguh aok yee..keh pon bz juge semalam dari lepas subuh sampai ke loho bz tengok tb, sedo tak sedo perut lapo...baru sebok nok pegi paso, nok masok...

al-mankaraqi 5 Oktober 2009 12:51 PG  

dato'

bapok jelesnyer koi, beisernyer ari ahat koi bizi sekali. Ketnyer ari jemaat koi bolek rilek takyoh terkejor2....

zai 5 Oktober 2009 6:20 PG  

Bestnye jadi bz camtu..ini tidak adil buat kaum wanita..isk3

Miecyber @ Sudu 5 Oktober 2009 7:06 PG  

Busy sunggoh aok Relevan yak .Tak sempatlah lah nak megetea gitu

seroja jingga 5 Oktober 2009 1:20 PTG  

jingga kalo bz camni ..setahun pun takpe..

imHepPie 5 Oktober 2009 3:59 PTG  

bz tol..ish kesiannn~~~

abu muaz 5 Oktober 2009 4:28 PTG  

bi ziiiii yg bagus.Terus amalkan

eeeda 6 Oktober 2009 12:36 PTG  

Itu bukan rutin biasa ke????? sy kalau bizy...tak sempat, makan...tengok tv....

semutzapi 7 Oktober 2009 12:11 PTG  

salam bro,

bz menyantai selepas pasca lebaran...

:)

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP