GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 7 Oktober 2009

Jalan pulang

Setelah 3 hari 2 malam kwn berada diwad 4 Hospital Jerantut..akhirnya kwn berjaya meloloskan diri dengan pulang kerumah..

Kesakitan yang kawan alami telah pulih seperti sekala..rindu kawan kepada teh tarik kian terasa..kepulangan kawan disambut ceria oleh anak anak dan isteri kawan...

Ini pun termasuk dalam katogeri bz juga..untuk rodong rodong blogger semua kawan akan menceriakan semula dunia memblog ini selagi termampu..

Untuk JaiJezz..kawan akan menghubungi anda secepat mungkin..

24 Merujuk kepada perkara diatas :

endiem 7 Oktober 2009 4:04 PTG  

Alhamdulillah.. aok sihat semula.

jai@jezz 7 Oktober 2009 5:20 PTG  

hehehehe... kawan dah sihat...? alhamdulillah..~ :)

zetty 7 Oktober 2009 5:35 PTG  

bgus laa dah sihat...
tp...
sakit pe yerk???..
maaf..x tau laa...

hai 7 Oktober 2009 5:56 PTG  

patut koi tgk blog x dihapdet...la aok sakit rupenyer...ngape koi x tau????

Cikgu Jang .. 7 Oktober 2009 7:07 PTG  

gonekan...ade mase kite sihat , ade mase kite sakit....ce gone...

AzMas 7 Oktober 2009 7:35 PTG  

tak tahu pon wokme masuk spital. sakit apa? alhamdulillah dah sihat.

a kl citizen 7 Oktober 2009 9:16 PTG  

assalammualaikum

tak tau pun masuk wad ya...
harap2 jaga diri , jaga makan....

lipislady 7 Oktober 2009 9:20 PTG  

Assalamualaikum, lahh...tak tau pon aok masuk sepital, patut pon muram jee blog aok, sakit pe yee..neway Alhamdulillah aok dah sihat...selamat membelog semula yee...

maiyah 7 Oktober 2009 9:53 PTG  

salam.. moga cpt sembuh ye, skrg ni musim sakit

al-mankaraqi 7 Oktober 2009 10:03 PTG  

salam dato'

semoga segra sehat sepenohnyer.

eeeda 7 Oktober 2009 10:43 PTG  

Patut le umah sunyi....
rupanya tak ada penghuni...

hari2 mendaki ke kakki bukit...
rupanya aok sakit...

imHepPie 7 Oktober 2009 11:18 PTG  

aaaa...saket pe??

alhamdulillah da sehat..jga dri bebaik..

Pyanhabib 8 Oktober 2009 12:51 PG  

meloloskan diri dari hospital untuk berteh tarik, tudia!

zai 8 Oktober 2009 2:09 PG  

Salam Relevan,

Betulla tak tau langsung masuk wad, sakit apa yer ? takkan sakit hati kot ?

mazru(9m2mzr) 8 Oktober 2009 3:20 PG  

doa koi muge aok cepat sembuh..

ASE1 8 Oktober 2009 3:31 PG  

Salam ..

biasalah bila dah makin berumur nie .. penyakit pun mudah dtg . Moga cepat sembuh ..

Fadh 8 Oktober 2009 7:13 PG  

alhamdulillah...dah sihat...pas nie kena jaga kesihatan weh

nunnieyindahouz 8 Oktober 2009 8:22 PG  

Lorr...patut ler kome nengok blog aok dok tamboh² citer n briter..pe²hal pun..kome doakan moga aok cepat sembuh dan setiasa dirahmati Allah s.w.t. Amin..

relevan 8 Oktober 2009 11:28 PG  

* Salam endiem..Alhamdullilah dh ok..

* Salam pB..Syukur masih boleh ada lagi kat sini..

* Salam JaiJezz..he he..kawan dh oke..

* Salam Zeety..Kawan kene Sakit radang sendi..

* Salam Hai..kawan tak sempat nak bagitau aok ter..

* Salam Cikgu Hj Jang..betul cikgu..mcm mesin juga bkn nye boleh elok memanjang..

* Salam Azmas..Dah berumur mcm kawan ni..peringatan permulaan bagi menuju proses penuaan.. :)

* Salam cikgu a kl Citizen..kadang2 dlam permakanan terlepas pantang..

* Salam Lepih lady..kome kembali membelog..

* Salam Maiyah..betul kata aok tu..mcm2 org sakit ada kat dlm sepital..

relevan 8 Oktober 2009 5:19 PTG  

* Salam AlMankaraqi..InsyaAllah sihat..

* Salam seroja jingga..ubat banyak hingga tak termakan..

* Salam eeeda..hari hari makan beskut..kwn kene sakit lutut..

* Salam Imheepie..dah ok..

* Salam bro Pyan..berteh tarik yang santai mempunyai aura citarasa yang kuat..tp ada pulak yag kata..berteh tarik boleh menoreh jantung..

* Salam Zai..kadang kadang jer boleh sakit hati ni..

* Salam Mazru..makasih aok doa ke kwn :)

* Salam ASE 1..betoi ngat kata aok te..

* Salam Fadh..Siti Rodziah dh mula ajok kwn jogging..

* Salam nunieyindahouse..Terima kasih aok..

Miecyber @ Sudu 10 Oktober 2009 9:51 PTG  

Semuga cepat pulih yak rodong...

relevan 12 Oktober 2009 5:34 PTG  

Dah ok mie..tapi tak boleh ngat ngetea..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP