GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 3 Oktober 2009

Signal awal di Bagan Pinang

1. Otai yang pernah buat hal dipilih semula untuk dijadikan calun..

2. Dengan serta merta bandar Port Dickson di isytiharkan sebangai bandar tentera darat..

3. Hampir 70 peratus pengundi adalah pengundi pos..

4. Seorang calun parti terkenal telah membebaskan diri untuk mendapatkan tiket bertanding..

5. Bayaran pencen untuk pesara awam mula dibayar pada hari isnin bagi menyambut perayaan Deepavali..

** Macam biasa yang telah menjadi juara akan mempertahankan kejuaraannya..yang bakal menjadi juara pula mula menabur harapan kepada para pengundi..

8 Merujuk kepada perkara diatas :

Webmaster@Echam 3 Oktober 2009 8:08 PTG  

Hehehhehe... musim tabur janji ni.

YASSINSALMANSHAH 3 Oktober 2009 8:37 PTG  

Susah juge nak bercakap bab politik nei..ditegur salah tak ditegur salah...kerana politik kita berkelahi dan berpuak-puak..terkadang ada dikalangan parti politik hanya memikirkan Undi sahaja kalaulah undian itu umpama satu sorakan manpukan kita menerima hakikat "menang sorak kampung tergadai"?

✖sLap mE pLz!™✖ 3 Oktober 2009 9:55 PTG  

xpaham sbenarnye neh.. hu3
politik tahap tgi sy xlepas ag r uncle..

abu muaz 3 Oktober 2009 10:07 PTG  

masih bercuti lagi ke tuan? Nasib baik ada pilihanraya kecil baru tersedar untuk bagi nama pada bandar yang selama ini dipenuhi dan diduduki oleh para anggota tentera kita.....

Miecyber @ Sudu 3 Oktober 2009 10:35 PTG  

Pastu nanti ada Bandar Polis pulak kot

al-mankaraqi 4 Oktober 2009 1:49 PG  

salam,

Di Manek Urai ariter koi dengor ander Timbalan Menteri turun noreh getoh.

Di Bagan Pinang mender lar pulok kelakor diyer yak?

relevan 4 Oktober 2009 7:27 PTG  

* Salam Echam..
Jom kita tabur baja utk projek sawit kita je Echam..

* Salam en Yassin..
Politik mesti berada dlm kedudukan stabil..kita punya hak utk bersuara..
Undi tetap kita Afundi..

* Salam adik slap me..
Follow je pelan2 dik oii..skit lg adik tau lah tntg politik nih..

* Salam en Abu muaz..
Betul tu..harap2 warna kehijauan kan memenuhi ruang..

* Salam Mie Sudu..
Bandar Polis?..

* Salam al Mankaraki..
Banyak perkara pelik yang dibuat oleh Menteri2 bila berlaku nya pilihanraya..nak pula pilihan raya kecil mcm ni..

mazru(9m2mzr) 8 Oktober 2009 3:19 PG  

rokok di naikkan rege 30 sen utk tampung kos pilihanraye kat sana...hehehhe

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP