GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 2 Oktober 2009

Sereban

Sereban mempunyai banyak maksud yang sebutan hampir sama..

Contoh ayat :-

1. Kain lilitan kepala kaum lelaki sikh dinamakan sereban..

2. Akibat kaki yang sereban tentu nya kita kan berjalan bertinjat dan terhencot hencot..

3. Habis ayam sereban dikerjakan oleh seekor Musang kaloi..

4. Kanak kanak suka bermain batu sereban untuk memenuhkan masa lapang..

5. Ibu negeri Sembilan adalah sereban..


16 Merujuk kepada perkara diatas :

hai 2 Oktober 2009 11:10 PTG  

cuba gambarkan ayam serban tu camner???

Asma 3 Oktober 2009 1:23 PG  

Salam, main baru serban ni permainan baru kee atau permainan tradisional???

al-mankaraqi 3 Oktober 2009 3:09 PG  

baru serban tuh...........samer cam batu sereimban ker? ...... kompius!

Teja 3 Oktober 2009 8:21 PG  

huhuhu... abg, mcm tk betul je tu

SMK LAJAU, W.P Labuan 3 Oktober 2009 8:23 PG  

ya ke maklumatnya...kena buat entri baru dalam kamus..he he he

relevan 3 Oktober 2009 10:12 PG  

* Salam Hai..
Kesilapan teknikal dlm ejaan..

* Salam Asma..
Kesilapan ejaan bkn baru tapi batu..

* Salam Zetty..
mcm2 ada.. he he..

* Salam al Mankaraki..
Sori2..kesilapan ejaan..

* Salam Teja...
Sori2..

* Salam Cikgu..
Selamat datang ke relevansokmo..

** Atas nasihat abg Sudu ( Mie Cyber )..entri ini tetap diteruskan juga..beberapa pindaan ejaan telah dijalankan..Terima Kasih abg Sudu..

Miecyber @ Sudu 3 Oktober 2009 10:22 PG  

Setelah di sukat dengan Sudu beberapa pindaan di cadangkan kepada Abang Relevan dan beliau telah berjaya memindanya tanpa rasa bersalah pun

relevan 3 Oktober 2009 10:33 PG  

* Salam MieCyber @ Sudu..
Sudu boleh buat penyukat ke?..aiyaa..

zai 3 Oktober 2009 2:59 PTG  

Salam Relevan..

Baca tapi tak faham maksudnya jadi rasa2nya sereban yang merabanla kot kan

a kl citizen 3 Oktober 2009 3:43 PTG  

assalammualaikum

salah ejaan kat sereban tu ya?
sepatutnya?

seremban ke?

imHepPie 3 Oktober 2009 5:26 PTG  

kalo seremban lak nk wat ayat camna..

✖sLap mE pLz!™✖ 3 Oktober 2009 10:05 PTG  

no 4 n 5 tipu jew..
pe la uncle neh..
eje pon xreti cane neh?

relevan 4 Oktober 2009 7:19 PTG  

* Jawapan yg tepat dari slap me.. he he he..no 4 dan 5 tu adalah meraban seperti mana kata Zai..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP