GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 1 Oktober 2009

Penat bercuti

Esok kawan MC setelah penat bercuti..

11 Merujuk kepada perkara diatas :

Miecyber @ Sudu 1 Oktober 2009 10:33 PTG  

Harap belog aok dok cuti Relevan....:)

zai 1 Oktober 2009 11:08 PTG  

Salam Relevan..

Relevan ni antara rakan2 blogger yg sgt pandai membuat lawak..masuk jer kat blog ni macam datang jual gigi (senyum kambing) tapi rasa2nya kambing senyum lagi lawa..menyampah tul...!!!

isk3..nak MC selepas penat bercuti...bunyi macam best jer tu..melampau nie...

relevan 2 Oktober 2009 6:53 PG  

* Encik p0nstan..
He he he

* Encik Sudu..
Memblog selagi terdaya..bila ade road block baru kene berhenti..

* Salam Mimie..
Betul juge kat aMimie..domam lomang..mcm domam ket Bagan Pinang Sekarang..

* Salam Zai..
Saya tak ader gigi kat depan Zai..tak caya tanya Echam.com :)

endiem 2 Oktober 2009 8:47 PG  

mc, cuti maknanya kerjalah kot..

abu muaz 2 Oktober 2009 10:25 PG  

salam. jangan lupa jenguk saudara islam kita di indonesia

seroja jingga 2 Oktober 2009 1:13 PTG  

pekerja terlampau..suda cuti panjang mc lak..ish ish! tapi memang malas nak keje kalo dah cuti..same lah dgn jingga!hahahhah

semoga relevan sihat selalu!

relevan 2 Oktober 2009 8:47 PTG  

* Salam endiem
MC makna nye Mintok Coti..

* Salam en Abu Muaz..
InsyaAllah..

* Salam seroja jingga..
Aksi pekerja yang terlampau jika selalu amik MC.. :)

Miecyber @ Sudu 2 Oktober 2009 8:55 PTG  

Jangan MC lama sangat yak Relevan...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP