GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 30 September 2009

Entri yang penuh sebulan 30 hari

Dengan bangga nya kawan dapat memenuhkan entri pada setiap hari selama 30 hari..mengikut kiraan kelendar orang putih..

Setelah berhempas pulas diantara kesibukan kawan bekerja dan juga dalam bulan Ramadan serta menghadapi Hari Raya Aidil Fitri..Julung julung kalinya kawan berjaya mengenapkan entri ini dicelah kemalasan yang sentiasa timbul..Akhir nya adalah sedikit hasil..kawan mengucapkan setinggi penghargaan kepada rodong rodong yang sentiasa memberi komen yang bernas dan panas..
<-- Untuk sistem penaja in Thank you very much..ada lah rezeki seket2 :) bak kata bro Pyan ( Lepas lah budget mengeteh )

Mari berjogging
Kembali bekerja dan bersekolah
Operasi sikap
Memohon cuti selepas raya
Bila rezeki datang mengolek
Rumah Terbuka
Makluman dari CELCOM ( fwd email )
Bila sendawa masih lagi berbau Lemang
Popaleh kome beraya 2
Popaleh kome beraya 1
Pantun rembat hari Raya
Antara Anok bulan dan Lemang
Berkereta baru menjelang Raya
Penghujung Ramadan ( Gaji belum keluar )
Penghujung Ramadan ( episod mengemas rumah )
Penghujung Ramadan ( episod buluh runcing )
Penghujung Ramadan ( episod pagi ahad yang cemerla...
Anak Semantan
Penghujung Ramadan ( episod penat )
Kisah dipertengahan Ramadan ( episod kuih batang b...
Kisah dipertengahan Ramadan ( episod skodeng )
Kisah dipertengahan Ramadan ( episod semanis gula ...
Kisah dipertengahan Ramadan ( episod ' port ' )
3 panggilan pelik
Kisah dipertengahan Ramadan ( episod karangan terb...
Menjawab Tag
Kisah dipertengahan Ramadan ( episod plastik bag )...
Kisah dipertengahan Ramadan ( episod mesej meraban...
Kisah dipertengahan Ramadan ( episod Moreh )

Dan kawan akan berusaha juga untuk sampai ke entri yang ke 100 dan ke sejuta kali barangkali..

16 Merujuk kepada perkara diatas :

Cikgu Jang .. 30 September 2009 8:57 PTG  

Salam bang...

Aok memang rajin orangnya ye...koi sekadar ucapo tahniah je lah, nok belanja minum tak tahu bila boleh jumpe awoknye...

abu muaz 30 September 2009 8:59 PTG  

Tahniah. Tahniah atas kejayaan anda. Teruskan usaha anda sampai tiga bulan berturut-turut.

ZULKIFLI BIN MOHAMED 30 September 2009 9:32 PTG  

Salam Relevan Sokmo,

"tahniah juga, kira pandai imbangkan masa kerja dan lain-lain aktiviti termasuk buat catatan dalam laman ni",

"raya tahun ni ada bagus ?".

hai 30 September 2009 10:00 PTG  

tahniah!!
kekalkan prestasi aok tu,sepanjang tahun ni...!!!

mulutbisu 1 Oktober 2009 2:27 PG  

pepalih aok! ganbate!!!

hani@debumelukut 1 Oktober 2009 5:27 PG  

Tahniah..kita setia hinggap di blog awak yang menarik ni..teruskan!

Fadh 1 Oktober 2009 8:06 PG  

boleh laa koi merase teh secawan kuikuikui

endiem 1 Oktober 2009 9:12 PG  

belanjalah godong2 kat kopitiam..

relevan 1 Oktober 2009 10:26 PG  

* Salam cikgu Hj Jang..
Bila aok ander program ket Tmn Negara nanti aok singgoh lah cari kome..

* Salam Abu Muaz..
Terima kasih..tq

* Salam Hai..
Terima kasih ..tq

* Salam mulut bisu..
A'ah paleh..

* Salam Hanie..
Terima kasih..tq

* Salam Fadh..
Terima kasih..tq..nak ngeteh deras lah..

* Salam endiem..
Moh kopitiam pekena kapocinno blend..

lipislady 1 Oktober 2009 11:33 PG  

Boohh rajin bete aok yek..syabasss..
mohlah kita sesama memenuhkan blog kite.....

relevan 1 Oktober 2009 11:49 PG  

* Salam Lepih Lady..
Moh lah..

al-mankaraqi 1 Oktober 2009 12:33 PTG  

Tahnioh dato',

Koi memang minat bacer belog awok.

Awok dah hempas paster pulas pulok, padanlar awok dapat sari ser enteri.

Teruskan, toksoh pandang belakang.....pakei side mirror senang!

relevan 1 Oktober 2009 12:52 PTG  

* Orait al Manqaraki..
Kwn pun nyokong belog aok ter..cuma komputer kwn ni ada masalah kelempaban nya dlm nak geledah you tube aok ter..nanti kwn cuba adjust jadikan komputer kwn ni berkuasa laju..

Miecyber @ Sudu 1 Oktober 2009 3:23 PTG  

Tahniah kat aok Relevan.Teruskan rekod cemerlang aok dalam bergoblog..oppss silap..berblog...

seroja jingga 1 Oktober 2009 3:58 PTG  

tahniah!..terukan memblog..bnyak2!

relevan 2 Oktober 2009 7:01 PG  

* Salam Zul..
Masa kdg2 terhad..kene adjust juge..dan imbangi dlm masa tertentu..Raya tahun ni ok jer..meriah

* Salam Sudu..
Terima kasih..nanti kwn belanja selepas kita raya posa 6..

* Salam Seroja Jingga..
Terima Kasih..teruk juga dan ada kala sampai kene tido kat luar rumah.. :)

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP