GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 24 Disember 2009

Semalam hari yang sedap dan hari yang kopak

Selepas membayar bil air kat kaunter JBA pejabat kerajaan terus saja kawan pergi mengetea bersama en Yassin Sulaiman seperti yang dijanjikan..kawan order tea tarik sama kuih muih..meski pun kome tinggal dalam bandaraya yang sama baru semalam lah dapat berjumpa..berbual bual mesra sambil kawan menjeling jeling juga awek pekerja Cafe tersebut..yang sedap nya en Sulaiman yang belanja..


Setelah selesai segala urusan di Pejabat Kerajaan kawan terus ke bengkel..ini urusan yang tak berapa sedap kerana banyak membabitkan kos.. Kerosakan kereta yang kronik seperti kit brake..stering rod..dan keempat empat absober perlu ditukar..ada ke tokey bengkel tu kata kawan ni berat sangat..

Terkopak kawan hampir setengah ribu nak tak nak labuhkan juga...

** en Sulaiman seorang yang hensem..andai kawan ni perempuan kawan goda dia cukup cukup..

19 Merujuk kepada perkara diatas :

blueCITY 24 Disember 2009 9:26 PG  

salam org kampong
heeeeeeeeeee....
hensem ke en sulaiaman itu
kirim salam la jugok
ekekekek...

senyum sokmo
salam2 kenal
heeeeeeeeee

redNing 24 Disember 2009 10:23 PG  

err apa nk jdi nih..asyik dok tgk aweks je nih

sI tEDI 24 Disember 2009 10:26 PG  

turn aku service kete .. aduhai!!!

relevan 24 Disember 2009 11:15 PG  

* Heh heh..okeh blue city..akan kawan sampaikan salam itu..

* Entah lah Reds..menjak 2 menjak ni suka jeling2 awek2 je ni..

* Bagus Tedi..cukup KM kene service..tidak tak best ko nak pecut..

YASSIN SULAIMAN 24 Disember 2009 11:22 PG  

Haru kawan mikir En. Sulaiman mana tu?? apa pun mekala senang moh laa dtg lagi pekena bender berat sikt nasi ayam, nasi minyak ker...hehehe makan kuih aje aok jaga body sungguh hehehehe.......

relevan 24 Disember 2009 11:37 PG  

Ha ha en Yassin..kawan bagi pusing sikit itu ayat..biar lagi ramai yang pening..hehe!..Sulaiman Yassin atau Yassin Sulaiman..

nunnieyindahouz 24 Disember 2009 11:38 PG  

salam..guane gayer aok dok puji en sulaiman tu ensem..hehehe..konpius kawan..hahaha..kete ni ibarat mcm awek ler jugok nk kene belai...ader msa dia sakit kene ler cari klinik dia tul tak? tp sakit kete ni berabih ongkos ler ler jawabnya..hihi..

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ 24 Disember 2009 11:52 PG  

settingkan kete aku skali ley tak?
wakakakakaa

Rodong Blogger 24 Disember 2009 12:00 PTG  

Kene ujung2 bulan ni yang tak daye nye.Bonus ande tak pe.

LIPISLADY 24 Disember 2009 3:07 PTG  

Assalamualaikum,
lahh kesian ke aok yek en relevan, habis setengoh ribu nok memperecheh ke kereta aok tu, tapi tak apalah baju sekoloh anok aok dah beli..tahan sikit...

Keh dah agok dah en Yassin nih seorang yang hensem, keh dah goda dah tapi dia buat2 tak tau aja...

LIPISLADY 24 Disember 2009 3:10 PTG  

ooppsss..mintok maap en Yassin, akak...hehehe..gurau aja...

maiyah 24 Disember 2009 5:01 PTG  

berat sungguh ya, en sulaiman hensem apa kurangnya tuan punya b;og

eeeda 24 Disember 2009 5:02 PTG  

Bulan lepas koi yg kopak....
Tu lah keta nie mcm2 ragam...

eeeda 24 Disember 2009 5:02 PTG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Fadh 24 Disember 2009 6:04 PTG  

hahaha aok mengkala bab makan free mmg terbaik dari ladang hahaha

pakcik kordi 24 Disember 2009 6:08 PTG  

ah ye...kuat betul menjeling te???=p

rosok pulok kete abang kapok koi ni...huhu...i know your plat num..hahaha...

Mazru Majid 25 Disember 2009 3:58 PG  

buat hel pulok kete aok te ye..sabo je lah weh,belum jupe kg dgn bg yassin nih..ade rezki nak gek tengok kekacakan nye tu weh..

imHepPie 25 Disember 2009 11:25 PG  

bley kenal enchek sulaiman??winkwink

Webmaster@Echam 28 Disember 2009 4:31 PTG  

Tunggu kawan balik kita ngetea pulok ngan En Sulaiman tu. Masa tu aok pulok kena payung kawan kat KOPITIAM DANGDUT....

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP