GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 18 November 2010

2 Alam 40 juta dan Pamela Anderson bakal bintangi filem terbaru Dr. Rozmey

* Pamela Anderson

Ini yang membuat encik Topik dan Rosli Ghani juga menyentuh isu tentang filem negara kita..

'' Hebat Dr.Rozmey ni..nak ambil Pamela Anderson berlakun dalam filem terbaru beliau nanti ''..kata encik Topik..

'' Huh..pelakon Hollywood yang seksi pernah berlakon dalam siri penyelamat pantai dulu te? ''..tanya Rosli Ghani..

'' Ini pasti akan pecah panggung..heh heh!..kata encik Topik..

'' Ishk ishk! mana kita nak tengok ni tempat kita bukannya ada panggung wayang..pusat kara oke banyak lah ''..kata Rosli Ghani..

*** Hidup filem Melayu kita..

* Sila ketik ( siNi ) untuk keterangan lanjut dan juga ketik ( siNi )

11 Merujuk kepada perkara diatas :

akuanakpahang (AAP) 18 November 2010 9:58 PG  

Moh kita pakat nengok ramai2 esok weh :)

zulkbo 18 November 2010 10:31 PG  

salam..
sampai ke ler
koi tak nampok
mana yang lawo
nya Pamela nih
he he..

ikan emas 18 November 2010 10:44 PG  

hehehehe..

ni la pakar promosi yg hebat !

cemomoi 18 November 2010 10:47 PG  

koi rasa ramei hok pecah punggung ande le

eelobor 18 November 2010 12:01 PTG  

katanya kita pakat2 sokong filem kita, siapa lagi kalau bukan orang kita. hahahahhaha, ye ker?

ozzy 18 November 2010 12:12 PTG  

salam..

Laku lagi ke pamela anderson tu.. tajuk sumbat botol pulok kot hehe..

HonEyBuNNy 18 November 2010 12:51 PTG  

mai kedah tgk cne..hehe..kn ofis de romzy kt jitra..ila sellau usha2...heheh

intanrh 18 November 2010 3:03 PTG  

Koi nengok dr.rozmey ni sokmo posing gaya org biroh.. :D

wanie 18 November 2010 6:09 PTG  

hahahaha...nak tergelok rasenyer baca entry kali ni....

propa jugok dr ni yek.....

hahahahaha..kawan sambung gelok lagi...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP