GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 18 November 2010

Basah di malam jumaat ( adegan seram sejuk )

Cuba nak tarik kain selimut...tiba tiba rasa berbolot pula..cuba nak bangun terasa ada sesuatu yang menghempap..

Tidak berani membuka mata kerana sudah pasti akan melihat satu bebayang hitam..kedengaran suara sahut menyahut diluar rumah..rasa kian gelisah..

Rasa berbolot rasa sesuatu yang menghempap dan juga bebayang hitam mula menghilang bila kedengaran hendphone bergetar..

Ohh..ngigau tadi rupanya..dan katak dibawah perdu daun kaduk mula bersahutan..tanda hari nak hujan agaknya..

Tiba tiba.. Tapp ! lampu dipasang..

'' Ohh oh..main SMS yer ''...kata si isteri..

'' Tak lah..duk tengok jam kat hendphone ni ''..jawab si suami..

'' Tak logik kata ''..kata si isteri..

Ini petikan mesej dalam hendphone si suami '' Abg dh tido?..abg sdng wat apa tu? ''...

*** Laki jahat``

6 Merujuk kepada perkara diatas :

ckLah@xiiinam 18 November 2010 9:01 PTG  

Err...selamat bermalam Jumaat. Dah baca Yaasin satu keluarga dah lepas Maghrib tadi..
:D

maria_m0hamadiah 18 November 2010 9:23 PTG  

haish... tu kamu ke? jangan la.. kan da kawin... hahahaha

Mimie.Candy Cane 18 November 2010 10:14 PTG  

pakciikkk...! jangan macam2 pakcik...

hehehehe

AiN Z 18 November 2010 10:20 PTG  

hahahaha... apoler... kelakar sangat..

zulkbo 18 November 2010 10:24 PTG  

salam..
popalit la..
skandal rupanya..?
ha ha..siap la
aok..tido luor malam
nih..he he

akuanakpahang (AAP) 18 November 2010 10:42 PTG  

Malam2 jemaat nie kita buat bender baik2 aje yerk :)

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP