GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 19 November 2010

Senyum dipagi hari Jumaat ( Saman orang ketiga )

Hari ketiga raya korban..aktiviti setiap suri rumah berjalan macam biasa..kerana Kak Zakiah dan Rozita tidak pulang beraya di kampung..

'' Banyak daging korban kat rumah Zita? ''..kata Kak Zakiah..

'' Ada juga..Abang Lock sampai pening pening kepala banyak makan daging ''..kata Rozita..

Topik perbualan pun berubah..darihal daging korban terus meniti kepada isu semasa..

'' Zita tau baru baru ni dalam paper..bahawa peruntukan boleh menyaman orang ketiga ''..kata Kak Zakiah..

'' Ohh ..oo..apa dia kak?.. Zita tak faham ''..jawab Rozita..

'' Macam ni..senang cerita..bahawa jika suami kita ada perempuan lain..kita boleh saman perempuan itu..sebab dia menggangu rumahtangga kita ''..kata Kak Zakiah..

'' Macam tu..tapi macam mana pula jika suami suami kita yang mengatal..sedangkan perempuan itu tak tau apa apa pun..naya lah perempuan itu Kak ''..kata Rozita..

'' Ishk2 ''..kata Kak Zakiah..

*** ishk2 heh..tiada peruntukan..

6 Merujuk kepada perkara diatas :

akuanakpahang (AAP) 19 November 2010 8:36 PG  

Salam hari jumaat semoga ceria sokmo :)

ummu 19 November 2010 9:38 PG  

assalamualaikum Abang releven
orang pempuan memang risau tau kalau suami menggatal.
wah dapat banyak daging kurban?kat felda kami ni pun banyak juga buat kurban.anak kecik saya sampai demam pening kepala katanya makan daging.:)

fikaryna 19 November 2010 9:39 PG  

betul2..suami pun nak kena pantau..permpuan jer disalahkan..huhu..

zulkbo 19 November 2010 12:01 PTG  

salam..
koi rasa tak patut??
goner aok ter?

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP