GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 25 November 2010

Buat lepas sesak


* Ini barang boleh juga buat lepas sesak di kala sudah pokai..

*** Tentu lebat dapat ni..

11 Merujuk kepada perkara diatas :

cemomoi 25 November 2010 4:59 PTG  

kalu dah sesak kuali buruk gantung kat belakang dapur pon abih dirembat dek orang

akuanakpahang (AAP) 25 November 2010 5:03 PTG  

Sekarang nie besi buruk brpa sekilo? kalau timbang mmg lebat tu :)

wanie 25 November 2010 6:02 PTG  

uishhh...skang besi buruk dah mahal...tgh sesak2 poket ada guna tu...ekekekkee.....

jinkamen 25 November 2010 6:30 PTG  

salam..
err...jangannnlah!!!
jangan tak buat :P

Jejaka Desa 25 November 2010 8:42 PTG  

Bekho pun ande orang curi.Ni pulok mende mudoh bawok.Bukan de kire juge...

Echam 25 November 2010 9:18 PTG  

Berat wehhh menatang ni...

Hashim Zabidi 25 November 2010 10:43 PTG  

perancangan kena buat betul-betul. tak kena gaya ke dalam..hi hi hi

Yunus Badawi 26 November 2010 12:40 PG  

patutlah penbancuh simen saya hilang huhuhu

KimiCnoL 26 November 2010 7:56 PG  

lepas sangat kalau sesak2 nak jual..hehe
JOM BACE ENTRY BARU
"1.i love u"

"2.Pen Merah Pen Biru"

azzey 26 November 2010 12:02 PTG  

relevan: mmg betul tu....hu3...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP