GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 25 November 2010

Tekanan kerja


* Encik Tarmizi yang sudah sedia bergaya dan berjaya dalam pekerjaan nya..

Tarmizi sering megeluh dengan bebanan kerja yang terlampau banyak sekarang ini..dapat dia merasakan dengan pendapatan yang tidak setimpal dengan beban kerja yang di hadapinya..

Satu hari Tarmizi berjumpa dengan pegawai atasan untuk mengadu hal dengan bebanan kerja beliau..

'' Saya sering tidak puas hati boss`..kerja banyak tapi gaji yang saya dapat tidak setimpal dengan kerja ''..luah Tarmizi..

Setelah keluar dari bilik pegawai atasan....kawan Tarmizi yang sedia menunggu di luar mula bertanya..

'' Apa yang boss bagi tau kau tentang kerja kau yang banyak itu ''..tanya kawan Tarmizi..

'' Gila..ada kaa dia suruh aku ganti tempat dia..dan dia juga hendak aku rasa apa tekanan kerja yang dia sedang hadapi sekarang ''..kata Tarmizi..


Keesokan hari Tarmizi mula bekerja dengan semangatnya..segala tekanan kerja dia tolak tepi..sebab dia tau boss' lagi banyak tekanan kerja..

Tarmizi sepatutnya lebih bersyukur dari awal lagi sebab beliau telah mempunyai pekerjaan..soal tekanan kerja tidak patut beliau persoalkan sebab lebihan masa kerja dibayar..

Tarmizi mula berkira kira...walaupun gaji nya kecil,biarpun kerjanya banyak..dia tetap lagi mempunyai pekerjaan..

*** Kalu kawan nak je ganti tempat boss tu..biar boss pula ganti tempat kawan..hehe!

10 Merujuk kepada perkara diatas :

abu muaz 25 November 2010 11:58 PG  

bagusla kalau dia sudah tahu...

bayu timur 25 November 2010 12:03 PTG  

hahahaaa....keje guner otak lbih ltih dari guner kederat..

sahromnasrudin 25 November 2010 12:20 PTG  

kerja gune otak kne banyak berfikir...lagi letih dibuatnya

HonEyBuNNy 25 November 2010 12:35 PTG  

semangat pekerja cm tu la nak dgr...heheh

akuanakpahang (AAP) 25 November 2010 12:48 PTG  

Semua keja ada masalahnya yak.. tak keje lagi bermasalah :(

a kl citizen 25 November 2010 1:28 PTG  

Betul relevan...nasib baik masih ada peluang bekrja dan terima gaji setiap bulan

zulkbo 25 November 2010 3:52 PTG  

salam...
tekanan boss,gaji besor..
kalau koi cepat je..

Nerzhul 26 November 2010 10:47 PG  

mengkala daye aok try la jadi boss..
lagi letih nok menjawab ngan HQ..haha

azzey 26 November 2010 12:03 PTG  

relevan: tukar suka sama suka le dgn boss tu....hu3....

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP