GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 26 November 2010

Senyum dipagi hari Jumaat ( Curi wang isteri )

Aktiviti biasa sewaktu menjemur kain..

'' Baca suratkhabar hari ini Zita? ''..berkata Kak Zakiah

'' Belum lagi lah Kak..ada isu menarik ke Kak?''..

'' Suami curi wang dan barang kemas isteri..untuk langsaikan hutang kahwin ''..kata Kak Zakiah..

'' Sampai macam tu sekali..Akak dulu macam mana..suami Akak berhutang ke belanja perkahwinan? ''..tanya Rozita..

'' Berhutang juga..tapi berhutang KOPERASI..sampai anak 3 baru langsai hutang..Zita pula macam mana? ''..kata Kak Zakiah..

'' Abang Lock yang pinjam duit Zita separuh dari belanja perkahwinan dia, Zita tanggung ''..kata Rozita..

'' Bertuah suami Zita ''..kata Kak Zakiah..

'' Bertuah apanya Kak..sampai sekarang pun dia tak bayar lagi..tapi tak per lah..Zita selalu minta Upah dari dia ''..kata Rozita..

'' Upah?'..apabenda dengan upah tu Zita ''..kata Kak Zakiah..

'' ..Kali ni Akak tak faham yer..tidak mengapa..nanti Zita ceritakan..'' kata Rozita..

*** Upah?..

8 Merujuk kepada perkara diatas :

akuanakpahang (AAP) 26 November 2010 9:05 PG  

Gitulah rempah ratusnya bersuami isteri :)
Entri Terbaru "Mimpi best malam semalam..."

Nancy Poh 26 November 2010 9:45 PG  

huhu..nak sampaikan mesej ini..anda di tag..

http://borosdiaralom.blogspot.com/2010/11/friendship-award.html

Nerzhul 26 November 2010 10:08 PG  

tepuk amai-amai..belalang kupu-kupu..
tepuk ramai-ramai..emak upah susu..
susu lemak manis santan kelapa muda.
hahahaha..

azzey 26 November 2010 12:01 PTG  

relevan: slm Jumaat ye..:)

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP