GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 26 November 2010

Malam Gerak Khas ( episod demam )


Dari pagi tadi hingus melejeh..sedut..rasa kelat payau payau masin..rasa nak telan macam meloya jer..nak luah macam sayang..tarik pelan pelan..telan sikit sikit..rasa lemak manis..

Sememangnya kawan telah 2 hari menghadapi selsema..badan rasa sakit sakit..sudah buat pereksa doktor..dibaginya ubat batuk dan ubat demam dan ubat selsema ( paracetamol )..serta antibiotik..

'' Cuba lepas makan ubat te..aok selimut..mana tau boleh berpeluh dan demam pun kebah ''..kata Akak..

'' Ishkk..nak berpeluh meh kita selimut 2 orang sekali ''..kata kawan..

'' Tak kuasa..orang kata selera orang demam ni amat berlainan sekali ''..kata Akak..

*** Heh heh!

8 Merujuk kepada perkara diatas :

HonEyBuNNy 26 November 2010 8:57 PTG  

semoga cepat sembuh ya....kejap lagi sambil2 tgk gerak khas...he2

eelobor 26 November 2010 9:20 PTG  

ramai yang demam sekarang nie....bermusim la pulak

cemomoi 26 November 2010 9:40 PTG  

bungkus eeelok2 mesti kebah, lagi eeelok dengan kain putih

zulkbo 26 November 2010 9:40 PTG  

salam..
berjangkit la nanti
demam tu..huhu..
koi pun dah 2 hari selesema

akuanakpahang (AAP) 26 November 2010 10:16 PTG  

Salam .. adus goner demam pulak ker? Cer laa bawak bergebor kut berpeloh karang keboh laa te.

Echam 26 November 2010 11:42 PTG  

Perghhhh... mc lah demeh start esok...

abu muaz 27 November 2010 9:00 PG  

dalam demam pun masih nak gerak khas juga

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP