GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 20 November 2010

Pergi makan kenduri orang kahwin ( Karim Jasmy )

Hari ini pergi makan kenduri kawin rumah roodng lama iaitu encik Karim Jasmy ( Bung Karim ) bukan dia yang kawin tapi anak perempuan beliau yang kawin..

Sempat juga kawan snap snap gambar di majlis rumah beliau ini..meski pun kawan dalam tugasan kerja kira dan juga lah menghadiri majlis kenduri kawin ini..



* Suasana sedang makan..kelihatan Akak bertudung oren sedang makan bersungguh sungguh bersama Anis dan Aina..



* Ini dia encik Karim Jasmy ( bung Karim ) ..beliau adalah seorang penulis cerita Misteri..sesiapa ada cerita cerita Misteri boleh lah menghubungi beliau..




* Pasukan Silat sedang mencari nasik..



* Ini nasik yang kawan makan..kira macam buruk lantak juga..



* Kawasan makan orang sebelah dan kaum kerabat pengantin terdekat..



* Ingat kawan kena duduk makan kat sini...rupanya tidak..

Gambar pengantin tak sempat nak snap..bekejar ke pejabat pula..

*** Selamat pengantin baru kepada semua pengantin yang berkahwin pada hari ini..

5 Merujuk kepada perkara diatas :

akuanakpahang (AAP) 20 November 2010 3:55 PTG  

Salam kawan kenal ngat dgn abg karim nie mmg hebat kalau dia berborok :)

Cik SHiNJU 20 November 2010 3:58 PTG  

Sedak weh mkn lauk kenduri..
tp musim2 korban nih koi jemu ngn daging..goreng telo mata kerba jek
buat lauk...sok2 baru layan daging smula..

Sharinginfoz 20 November 2010 5:18 PTG  

lama betul tak pi kenduri kahwin, rasa lapar le pulak

ummu 20 November 2010 8:09 PTG  

suka dgn kotak biru tu,comei.
erk ingatkan bung karim yang kawen.

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP