GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 25 Mac 2011

Video Seks : ( Senyum dipagi hari jumaat )


Cuaca nampak redup..pagi yang nyaman dengan embun yang menitik kebasahan..mesti ada isu terbaru yang hendak diperkatakan oleh Kak Zakiah dan Rozita ini..

'' Dalam minggu ini suratkhabar maupun berita dalam radio atau Tv sibuk melaporkan tentang Video seks oleh seorang perlaku dari pemimpin yang terkenal ''..kata Kak Zakiah..

'' A'ah lah Kak.. ada isu tentang botol,berus gigi,ubat gigi,towel..naik meloya mendengarnya ''..kata Rozita..

'' ..Ada pula pendedahan demi pendedahan..macam macam tuduhan fitnah sana sinun..entah ke ye entah ke tidak ''..kata Kak Zakiah..

'' Kita tengok saja kebenaran nya nanti Kak.. Oh ye Kak..tadi kak ada sebut ''botol''..malam tadi Abang Lock ajak saya tengok VCD .........dalam botol ''..kata Rozita..

'' Apa ke benda .........dalam botol tu Zita ''..tanya Kak Zakiah..

'' Alah Kak itu Kak itu.. .........dalam botol..ishkk ..Anu dalam botol ''...jawab Rozita..

'' Lor Heh! ..apa ke nama letak Anu dalam botol pulak nye? ''...kata Kak Zakiah..

Dan mereka terus terusan bersembang segala macam isu yang keluar...termasuk lah isu cetak rompak..

*** Sengih sengih je pagi jumaat ini.. ''oh rupanya kawan sudah dapat gaji'' ..



12 Merujuk kepada perkara diatas :

redza 25 Mac 2011 8:27 PG  

letak anu dlm botol...buleh buat perhiasan..letak atas tv

akuanakpahang 25 Mac 2011 8:49 PG  

Buat barangan hiasan lawo juge :)

zulkbo 25 Mac 2011 10:38 PG  

salam..
sayang la pulak
besar cenggitu tak
tahu guna..

Siti Hajar Masri 25 Mac 2011 10:41 PG  

dah gaji..baru bernyawa sikit..:)

sahromnasrudin 25 Mac 2011 11:01 PG  

kecik sgt botol tue..mana anu muat huhuhhhh

abu muaz 25 Mac 2011 3:59 PTG  

bila dapat gaji lain je senyumnya...

fahmie firas 25 Mac 2011 4:25 PTG  

semalam tgk cite ni..
Salam Kenal...
Nice blog..
feeling lucky i've found ur blog and followed u...
Kle free jemput singgah ke blog saya..
http://purplebloggerboyz.blogspot.com/

LIPISLADY 25 Mac 2011 5:11 PTG  

Sallam,
Dapat gaji, senyum sampai ketelinga..

eelobor 25 Mac 2011 5:42 PTG  

kawan baru sempat nak gi cek gaji nie. maklumlah berkursus, semuanya di tanggung beres

Cikgu Jang .. 25 Mac 2011 8:10 PTG  

kalo dah org2 besar boleh nengok benda gitu, apatah lagi remaja2 zaman lor nih..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP